اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان خبر داد

راه‌اندازی اورژانس شبانه‌روزی در ریگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان از راه‌اندازی اورژانس شبانه‌روزی شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی اورژانس شبانه‌روزی در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان،‌ محمد برزنگ ظهر امروز در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان روند درمانی مراکز را مطلوب اعلام کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات‌‌ ‌شهرستان‌های جدید‌التاسیس حوزه درمان‌ است‌ که ‌ریگان نیز از این قضیه مستثنی نیست. 

وی افزود: در رایزنی‌‌ که ‌با دانشگاه علوم پزشکی بم داشتیم، پزشکان شهرستان ریگان از چهار نفر به 10 نفر افزایش یافته است. 

برزنگ تصریح کرد: اکنون تمام‌ مراکز بهداشتی ‌درمانی شهرستان ریگان دارای پزشک هستند و‌ استقرار این پزشکان رضایتمندی مردم را در پی داشته است. 

وی گفت: یکی از مشکلات‌ بخش درمان ‌شهرستان ریگان، شبانه‌روزی شدن مرکز بهداشتی درمانی بود که با استقرار چهار پزشک این امر محقق شد.

فرماندار ریگان بیان داشت: با شبانه‌روزی شدن این مرکز از اعزام بیماران به بیمارستان بم کاسته شد و اقدامات اولیه پزشکی در این مراکز انجام می‌شود.

وی از راه‌اندازی اورژانس شبانه‌روزی شهرستان به زودی خبر داد و افزود: با حضور وزیر بهداشت کلنگ بیمارستان 32 تختخوابی ریگان که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است به زمین زده می‌شود.

برزنگ بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان ریگانی چند‌ پزشک متخصص در شهرستان استقرار یافته‌اند که این پزشکان در زمینه تخصص کودکان ‌زنان و زایمان و دندانپزشکی مستقر شده‌اند.

وی از راه‌اندازی مرکز بهداشتی درمانی محمد‌آباد بخش گنبکی ریگان خبر داد و گفت: به زودی این مرکز مجهز و پزشک در آن استقرار می‌یابد.

انتهای پیام/80014/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول