اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روحانی اعزامی از قم:

بسیجیان خود را برای جهاد اکبر آماده کنند

خبرگزاری فارس: روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم گفت: بسیجیان باید خود را آماده جهاد اکبر کنند، زیرا در طریق یک جهاد بزرگ‌تر از جهاد قبل هستیم.

بسیجیان خود را برای جهاد اکبر آماده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، اصغر ایمنی ظهر امروز در نشست هیئت منتظران موعود که توسط پایگاه مقاومت امام جعفر صادق(ع) حوزه الغدیر سپاه دشتی برگزار شد، اظهار داشت: بسیجی به انتظار موعود زندگی می‎کند و سخن می‎گوید و به انتظار موعود فعالیت فرهنگی و سیاسی انجام می‎دهد.

وی ادامه داد: ما باید موعود را بشناسیم بعد وظایف منتظر و انتظار را بدانیم و یک بسیجی در واقع همان منتظر است.

روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم گفت: تکلیف بر تک تک ما است که در راستای معرفت حضرت حجت (عج) قدم برداریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) می‎فرماید هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناسد در زمان جاهلیت مرده است.

ایمنی افزود: 300 آیه قرآن در مورد موعود است و دو سوره والعصر و قدر در مورد موعود نازل شده و گفته‌اند سوره والعصر و قدر زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) را بیان می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد: 6 هزار روایت در مورد مهدویت وجود دارد و این مسئله مهدویت مختص به شیعه نیست.

ایمنی اضافه کرد: تمام فرق قائل به مهدویتند و معتقدند که روزی منجی می‌آید که در هر فرقه و گروهی اسم خاص خودش را دارد و همه ادیان و فرق در این که منجی خواهد آمد با هم مشترکند.

روحانی اعزامی از حوزه علمیه قم گفت: ما با اهل سنت نیز مشترکیم در اینکه ما قائل به مهدی موعود موجود هستیم، اما آنها قائل به مهدی موعودند و موجودش را از ما قبول نمی‎کنند.

وی به حلقه‎های شجره طیبه صالحین اشاره کرد و اظهار داشت: بسیجیان در حلقه‎های شجره طیبه صالحین گامی که بر می‎دارند باید در رفع شبهات باشد.

فرمانده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی نیز گفت: بسیج شجره طیبه است که اسوه و الگوی آن سیدالشهدا (علیه‌السلام) و شهدای کربلا هستند.

اصغر جوکار متذکر شد: بسیجیان در دفاع از حریم ولایت همانند شهدای کربلا عمل می‎کنند.

انتهای پیام/66001/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول