اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

آموزش 4200 نفرساعت در شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان گفت: صنعتگران شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان 4 هزار و 200 نفرساعت از ابتدای سال تاکنون آموزش دیدند.

آموزش 4200 نفرساعت در شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان، محمد یعقوبی اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در این دوره‌های آموزشی 383 نفر بوده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 15 دوره توسط این شرکت ویژه واحدهای تولیدی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: این دوره‌ها شامل دوره‌های مهارتی، کارآفرینی، مدیریتی و کارشناسی بوده که هم از داخل و هم از خارج از شهرک شرکت کنندگان ابراز رضایت کرده‌اند.

یعقوبی بیان کرد: این استان دارای واحدهای مختلف صنعتی در بخش‌های مختلف تولید است.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها برای توسعه فعالیت‌های خود در حوزه بازار نیازمند دریافت آموزش‌های نوین هستند که برگزاری دوره‌های آموزشی برای آنها هم در این راستا و با توجه به نیازسنجی دقیق صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان تأکید کرد: آشنایی با مفاهیم جدید آموزشی در صنایع، ارتقای شاخص‌های توسعه، افزایش بهره‌وری، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کسب و کاری موفق و توسعه کارآفرینی، ارتقای کیفیت محصولات به منظور جلب رضایت مشتری و کسب سهم بیشتر بازار، انتقال تخصص‌های مورد نیاز برای کسب بازار و ورود به عرصه بین‌المللی از دیگر اهداف این شرکت برای آموزش واحدهای تولیدی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/75002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول