اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

اجرای پروژه سوخت پاک در شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با تمام تلاش به دنبال اجرای پروژه سوخت پاک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران هستیم.

اجرای پروژه سوخت پاک در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد در آیین افتتاح پروژه گازرسانی شهرک صنعتی بابلکنار گفت: تلاش صاحبان صنایع در تولید محصولات باکیفیت رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده و با تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که صنعتگران با آن مواجه هستند، با تحریم‌ها و فشارهای دشمنان مقابله می‌کنند و سنگر نخست جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور کمک به صنایع و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فاقد گاز طبیعی، اجرای پروژه گازرسانی به این شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در دستور کار قرار داده که با همکاری مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان، بیستمین شهرک صنعتی مازندران نیز به شبکه گاز متصل شده است.

وی اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی استان در اجرای پروژه گازرسانی را کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و اظهار داشت: به لحاظ اینکه گاز در کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی تأثیرگذار است بنابراین با توجه به شرایط امروز کشور و تأکید بر اقتصاد مقاومتی، با تمام تلاش به دنبال اجرای پروژه سوخت پاک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم. 

وفایی‌نژاد افزود: پروژه گاز شبکه داخلی شهرک صنعتی بابلکنار  با لوله‌گذاری به طول 2 هزار و 700 متر و با هزینه سه هزار و 200 میلیون ریالی انجام شده است.

وی عنوان کرد: اجـرای پروژه گاز و ساخت و احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی بابلکنار با ظرفیت 10 هزار متر مکعب و با هزینه 400 میلیون ریال به پایان رسید.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: شهرک صنعتی بابلکنار با وسعت 30 هکتار و دارا بودن 38 واحد بهره‌بردار با حجم سرمایه‌گذاری 223 میلیارد ریال و تعداد 785 نفر ظرفیت اشتغال، در حال فعالیت است.

انتهای پیام/86003/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول