اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

30 درصد زمین‌های واگذار شده در شهرک‌های صنعتی رها شده‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر لزوم دقت در واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 30 درصد از زمین‌های واگذار شده در شهرک‌ها رها شده‌اند.

30 درصد زمین‌های واگذار شده در شهرک‌های صنعتی رها شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد اشغال بانوان استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع صنعتی بانوان استان زنجان کار جدیدی محسوب می‌شود، اظهار داشت: این طرح به اشتغال بانوان مربوط می‌شود.

وی به آغاز اجرای طرح مجتمع صنعتی بانوان از اواخر سال 87 اشاره و تصریح کرد: نهایی‌شدن این طرح به همت بیشتر نیاز دارد.

استاندار زنجان به حل شدن اکثر مشکلات پیش روی طرح مجتمع صنعتی بانوان در شهرک صنعتی زنجان اشاره کرد و افزود: تسهیلات مورد نیاز این طرح را می‌توان با استفاده از اعتبارات ابلاغ شده با سود 13 درصد حل کرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت موجود در بخش تسهیلات ابلاغ شده برای تخصیص اعتبار به واحدهای واقع در مجتمع صنعتی بانوان اضافه کرد: برگزاری جلسه برای توجیه متقاضیان این واحدها هم از ضروریات است.

رئوفی‌نژاد به وجود مشکلات در شهرک‌های صنعتی از بابت بلا استفاده ماندن زمین‌های تحویل داده شده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود 30 درصد از این زمین‌ها یا رها شده‌اند یا اینکه سرمایه‌‌گذاری اندکی بر روی آنها انجام شده است.

وی بر لزوم دقت در عقد قرارداد در واگذاری واحدهای صنعتی موجود در مجتمع صنعتی بانوان واقع در شهرک صنعتی تاکید کرد و افزود: قراردادهای واگذاری این واحدها برای جلوگیری از سوء استفاده باید با دقت تنظیم شود.

استاندار زنجان به اختلاف قیمت موجود بین واحدهای احداث شده در مجتمع صنعتی بانوان اشاره کرد و گفت: اختلاف قیمت محسوسی بین این واحدها به هنگام واگذاری و بازار وجود دارد که زمینه سوء استفاده را فراهم می‌کند.

وی بر لزوم دقت برای ایجاد فاصله در بین واحدهای صنعتی مواد غذایی در این مجتمع تاکید کرد و ادامه داد: صرفه اقتصادی و سلامت مردم از مزایای عدم رعایت این موارد است.

در این جلسه مسئولان با توجه به حوزه مدیریتی خود مشکلات مجتمع صنعتی بانوان را بررسی و راه‌های مورد نظر را برای حل آنها ارائه دادند.

در این جلسه معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان به برگزاری جلسات متعدد برای بررسی و حل مشکلات بهره‌برداری از مجتمع صنعتی بانوان اشاره و تصریح کرد: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با توضیحات موجود در مورد دستورالعمل شهرک‌های صنعتی در مورد منطقه‌بندی واحدهای غذایی به طور حتم قانع می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول