اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کجور مازندران:

محدودیت‌های البرز مرکزی همچنان مانع ورود صنایع است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کجور مازندران گفت: محرومیت کجور به خاطر محدودیت البرز مرکزی بوده که زمینه برای ورود صنایع بزرگ و ایجاد اشتغال و درآمد در این بخش را با مشکل مواجه کرده است.

محدودیت‌های البرز مرکزی همچنان مانع ورود صنایع است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام یزدان جهاندار لاشکی صبح امروز در مراسم افتتاح شعبه پست بانک کجور افزود: باید برای رفع مشکلات اشتغال و ایجاد درآمد پایدار در کجور توجه ویژه و خاص به این منطقه شود و موانع موجود بر سر راه توسعه و پیشرفت آن برداشته شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز پست بانک‌ها عامل مهمی در محرومیت‌زدایی روستاها عنوان کرد.

قاسم احمدی افزود: پست بانک در اکثر روستاهای کشور عملکرد بسیار خوبی داشته و در محرومیت‌زدایی نقش اساسی را ایفا می‌کند و دوشادوش دستگاه‌های عمرانی حرکت کرده و تاثیر مستقیم در پیشرفت آن منطقه داشته است.

وی افزود: حضور مدیرکل پست مازندران در منطقه تاریخی و تمدن‌ساز کجور نوید روزهای بسیار خوب و روشن‌تری را می‌دهد و شاهد توسعه پایدار در این بخش باشیم.

احمدی ادامه داد: در کجور افراد بزرگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی داریم که مشغول فعالیت و تلاش هستند، بنابراین هر کسی که می‌تواند از نظر اقتصادی به این منطقه کمک کند باید گام خود را بردارد.

وی بیان کرد: با توجه به وجود سیستم‌های اداری زیاد در بخش کجور وجود عابر بانک یکی از نیازهای اصلی در این منطقه است که باید به صورت فوری در کجور راه‌اندازی شود تا دیگر مردم برای انجام امورات بانکی خود مجبور نباشند مسیر طولانی کجور تا نوشهر و چالوس را طی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: عمر سازمان همیاری شهرداری‌ها در کجور به پایان رسید و از این پس عایدات کارخانه شن و ماسه کجور فقط برای عمران و آبادانی بخش کجور صرف می‌شود.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول