اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

همکاری دسته‌های عزاداری موجب کاهش محدودیت‌های ترافیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: همکاری دسته‌های عزاداری ماه محرم موجب کاهش محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر زنجان می‌شود.

همکاری دسته‌های عزاداری موجب کاهش محدودیت‌های ترافیکی می‌شود

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در صورت همکاری مردم با پلیس، محدودیت‌های ترافیکی که در هنگام حرکت دسته‌های عزاداری از سوی پلیس اعمال می‌شود، کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه همکاری مردم به ویژه هیئت‌های مذهبی در ایام ماه محرم ضروری است، خاطرنشان کرد: در طول مسیر حرکت دسته‌های عزاداری در ماه محرم محدودیت‌های خاص ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از برنامه‌ریزی پلیس راهنمایی برای ایام ماه محرم خبر داد و گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های لازم، پلیس در همه برنامه‌های عزاداری حضور دارد.

وی با بیان اینکه تسهیل در امر ترافیک و بازگشایی گره‌های ترافیکی به هنگام اجرای برنامه‌های عزاداری از اهداف پلیس برای حضور در کنار مراسم‌های عزاداری است، تصریح کرد: محدودیت‌های خاص ترافیکی برای دسته‌های عزاداری حسینیه، زینبیه، فاطمیون و احمدیه اعمال می‌شود.

شمس‌آذر با بیان اینکه همچون سنوات گذشته محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: توقف خودروها در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری در روزهای اعلام شده، ممنوع است.

وی بر ضرورت اعلام ساعت و زمان حرکت دسته از سوی هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: در صورت اعلام ساعت تردد هیئت‌های مذهبی، برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد نظم و امنیت از سوی پلیس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه تداخل برنامه‌های هیئت‌های مذهبی موجب ایجاد مشکلات ترافیکی می‌شود، افزود: در صورت رعایت زمان و هماهنگی‌های لازم با پلیس میزان گره‌های ترافیکی در ایام محرم کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول