اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های سنتی اصفهان:

حضور مادربزرگ‌ها در جشنواره حرکت و برکت محدودیتی نداشت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: حضور مادربزرگ‌ها در جشنواره حرکت و برکت محدودیتی نداشت و بیشتر استان‌ها به صورت خانوادگی در این مراسم شرکت کرده بودند.

حضور مادربزرگ‌ها در جشنواره حرکت و برکت محدودیتی نداشت

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره حرکت و برکت که روز جمعه در کاروانسرای عباسی شهرستان شاهین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: 24 تیم از سراسر استان‌های کشور در این جشنواره حضور پیدا کرده بودند و هر استانی علاوه بر پخت نان سنتی مخصوص، صنایع دستی خود را نیز در این جشنواره به نمایش گذاشته بود.

وی تصریح کرد: یکی از حرکت‌های جدید در این جشنواره حضور مادربزرگ‌ها به همراه تیم‌هایشان بود که موجب شده بود بتوانند تجربیات خود را در اختیار تیم‌هایشان بگذارند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه مادربزرگ‌ها به دلیل سن بالا بیشتر در خانه‌های خود به سر می‌برند حضورشان در این جشنواره موجب شد تحرک بسیار خوبی را داشته باشند و در آینده این حرکات و حضور آنها می‌تواند بازتاب بسیار خوبی در جامعه داشته باشد.

وی گفت: محدودیتی برای حضور مادربزرگ‌ها و مادرها در این جشنواره وجود نداشت و بیشتر استان‌ها توانستند به صورت خانوادگی در مراسم حضور داشته باشند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول