اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

اجرای محدودیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: به منظور رفاه حال زائران و عزاداران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شهر قم اجرا می‌‌شود.

اجرای محدودیت ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

سرهنگ فریدون ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی کنترل و محدودیت‌های ترافیکی در استان قم صورت می‌گیرد.

وی افزود:‌ هدف از اجرای این طرح برگزاری باشکوه مراسم عزاداری و سهولت در رفت و آمد شهروندان و دسته‌جات عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: زمان اجرای طرح ممنوعیت توقف و محدودیت آمد و شد در ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)، تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 7 صبح روز شنبه چهارم آذر ماه آغاز شده و تا ساعت 24 روز یکشنبه پنجم آذر ماه در استان قم اجرا می‌شود.

ترکاشوند در ادامه با بیان اینکه خودروهای امدادی شامل طرح ممنوعیت نمی‌شوند تصریح کرد: پل علیخانی به طرف سه راه بازار، خیابان ارم تا تقاطع چهار راه شهدا، خیابان شهدا از تقاطع پل حجتیه با بلوار بهار تا میدان روح الله، بلوار بهار و خیابان انقلاب از سه راهی خیابان ارم تا تقاطع عمار یاسر از جمله مسیرهای اجرای طرح محدودیت ترافیکی هستند.

وی خاطر نشان کرد: عبور و مرور و پارک هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در خیابان‌های اعلام شده از سوی نیروی انتظامی ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم یادآور شد: حرکت خودروها از میدان جهاد به طرف چهار راه بازار، خیابان عمار یاسر از هفت متری خیابان باجک به طرف چهارراه عمار یاسر، خیابان آذر از میدان میرزای قمی به طرف 45 متری عمار یاسر، خیابان انقلاب از سه‌راهی سجادیه به طرف چهار راه عمار یاسر، میدان معلم به طرف بلوار معلم - میدان روح‌الله و انتهای بلوار عمار یاسر، تقاطع پل حجتیه با بلوار بهار به طرف خیابان معلم و از دوربرگردان شهید مصطفی خمینی به طرف تقاطع پل حجتیه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در قم ممنوع است.

وی ابراز داشت: همچنین در مسیر‌های میدان جانبازان به طرف تقاطع شهدا، سه راهی پل شهید رجایی به طرف میدان شهید مطهری، تقاطع غفاری با خیابان ایستگاه به طرف میدان شهید مطهری و تقاطع پل حجتیه به طرف میدان شهید مطهری محدودیت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا اجرا می‌شود.

ترکاشوند اذعان کرد: در سایر نقاط شهر و مسیرهای منتهی به حرم مطهر نیز در صورت نیاز محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان از تمام شهروندان خواست برای حفظ حریم و حرمت عزاداران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از تردد در مناطق اشاره شده در طرح محدودیت ترافیکی اجتناب کنند.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول