اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

پذیرش حکم حکومتی نشان از ولایت‌مداری مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: پذیرش فوری حکم حکومتی مقام معظم رهبری برای توقف سئوال از رئیس جمهور نشان از ولایت‌مداری مجلس نهم است.

پذیرش حکم حکومتی نشان از ولایت‌مداری مجلس است

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری، پرسش حق نمایندگان مجلس است ولی مصلحت کنونی کشور بیش از این چیز‌هاست که مقام معظم رهبری با درایت مثال‌زدنی در این باره دستور متوقف شدن این طرح را در مجلس صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه مجلس در آزمون ولایتمداری سربلند بود، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به ویژه هیئت رئیسه مجلس در این آزمون به دلیل واکنش سریع و بدون فوت وقت در خارج کردن این طرح از دستور کار و صدور بیانیه در این باره سربلند بیرون آمدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب در شرایط کنونی تشخیص بسیار خوب و حکیمانه‌ای داشته‌اند و باید گوش به فرمان دستورات رهبری برای گذر از مشکلات موجود در کشور تلاش کنیم.

*فضای منطقه بسیار پیچیده است

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی وضعیت منطقه بسیار پیچیده است از طرفی بحران در سوریه، کشتار شیعیان بحرین و وضعیت وخیم مردم فلسطین در نوار غزه باعث شده است تا وضعیت در کشور‌های منطقه بسیار پیچیده باشد و به این دلیل رهبری تشخیص داد تا این طرح سئوال از دستور کار خارج شود.

نوری تاکید کرد: خارج شدن طرح این سئوال به دلیل عدم احتمال افزایش تنش‌ها بین قوا، تاثیرگذاری مستقیم بر وحدت بین مسئولان، ایجاد اختلال در اقتصاد کشور و فراهم آوردن شرایطی برای سودجویان در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی از دستور کار مجلس خارج شد.

انتهای پیام/72006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول