اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 آبان‌ماه در مشهد صورت می‌گیرد؛

سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ‌منظور بررسی روند آموزشی موسسات و مجموعه‌های آموزشی خراسان‌رضوی 25 آبان ماه جاری به این استان سفر می‌کنند.

سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی 25 آبان ماه جاری به خراسان‌رضوی سفر می‌کنند تا روند آموزش موسسات، مجموعه‌ها و نهادهای آموزشی این استان و انطباق آنها را با استانداردهای بین‌المللی را بررسی کنند.

قرار است در این سفرهای استانی، نمایندگان و اعضا کمیسیون آموزش مجلس از نزدیک با نظام آموزشی کشور ارتباط برقرار کرده و محیط علمی و آموزشی کشور را رصد کنند و همچنین از نزدیک وضعیت را ارزیابی و تجزیه و تحلیل کنند.

همچنین از جمله برنامه‌های این سفر می‌توان به بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی خراسان‌رضوی از جمله دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور و اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی اشاره کرد؛ همچنین بازدید از 2 منطقه درگز و تربت‌جام و 2 منطقه خارج از مرکز استان نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بوده و پس از آن نیز اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با رؤسای دانشگاه‌های خراسان‌رضوی جلسه‌ای به‌منظور بررسی وضعیت آموزش عالی استان خواهند داشت.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی قرار بود اواخر تیرماه جاری به خراسان‌رضوی سفر کنند که به‌ دلیل فرارسیدن ماه مبارک رمضان این سفر به تعویق افتاد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول