اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس:

هیئت رئیسه مجلس در هنگامه مشکلات تدبیر و بصیرت به خرج دهند

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس با بیان اینکه قبل از ورود مقام معظم رهبری برای رفع تنگناها و مشکلات خودمان باید با بصیرت و بینش آن‌ها را برطرف کنیم، گفت: انتظار تدبیر و بصیرت از هیئت رئیسه مجلس داریم.

هیئت رئیسه مجلس در هنگامه مشکلات تدبیر و بصیرت به خرج دهند

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه وقتی رهبری از کارهای ما رفع مشکل می‌کنند از سویی خوشحال و از سویی دیگر نگران می‌شویم، گفت: خوشحالی ما از این است که معظم‌له گره‌ها را به طور کامل باز کرده و جای حرف و حدیث باقی نمی‌گذارند و همه خود را ملزم به رعایت دستورات و نسخه شفابخش ایشان می‌دانند.

نماینده اصولگرای کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی به ابراز نگرانی خود در این زمینه پرداخت و گفت: چرا ما نباید از خود بصیرت و تدبیر به خرج دهیم که از ایشان هزینه شود و برای معظم‌له دغدغه ایجاد کنیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده به عنوان یکی از کسانی که در ابتدای شکل‌گیری این مجلس به هیئت رئیسه کنونی و به خصوص آقای لاریجانی اعتماد کرده و رأی دادم انتظار دارم به وظایف خود به صورت مدبرانه و بصیرت‌مندانه عمل کنند.

در فتنه 88 اشتباهات هیئت رئیسه مجلس را فریاد می‌زدم

بزرگواری ادامه داد: وقتی پس از فتنه 88 به عنوان یک نماینده مجلس فریاد می‌زدم که هیئت رئیسه نباید در این هنگامه به جاده خاکی بزند، عنوان کرد: همان روزگار از آقایان می‌خواستیم که مواضع شفاف و قاطع در برابر فتنه اتخاذ کنند.

وی گفت: البته این گونه مواضع به نظر من از سر عمد نیست بلکه برخی مواقع بی‌تدبیری موجب می‌شود که دوستان ما نتوانند تصمیم درست و حسابی بگیرند.

انتظار ما از آقای لاریجانی در هنگامه مشکلات بیش از این است

بزرگواری به طرح سؤال از رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: از هیئت رئیسه و به خصوص آقای لاریجانی انتظار بیشتری برای حل مدبرانه این موضوع داشتیم چرا که خود آقای لاریجانی از شخصیت‌های کار کشته و دلسوز نظام است که نمی‌دانیم چرا در برخی مواقع این گونه عمل می‌کنند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار تدبیر و بصیرت بیشتر از آقایان هیئت رئیسه در مواجهه با برخی مشکلات داریم و امیدواریم فرمایشات رهبری تجربه خوبی برای دوستان هیئت رئیسه و همه ما نمایندگان باشد. 

انتهای پیام/‌ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول