اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

امر به معروف مهم‌ترین هدف قیام عاشورا بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین هدف و انگیزه قیام عاشورای امام حسین(ع) اعلام کرد.

امر به معروف مهم‌ترین هدف قیام عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز در مراسم عزاداری پاسداران سپاه ناحیه خدابنده اظهار داشت: انقلاب اسلامی نشات گرفته از نهضت عاشوراست.

وی با اشاره جایگاه ولایت در جامعه اسلامی و انقلاب و اهمیت اطاعت از فرامین ایشان افزود: امروز نیز اطاعت و پیروی از ولایت و ولی امر مسلمانان همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و کشور را از خطرات استکبار جهانی حفظ می‌کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عزت، اقتدا و صلابت امروز کشور مرهون زنده نگه داشتن هر چه با شکوه‌تر مراسم عزاداری امام حسین(ع) و اطاعت از رهبری فرزانه انقلاب است.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، اهداف، آرمان و راه بسیج را ادامه راه امام حسین(ع) خواند و افزود: دفاع از حق، ولایت و آرمان شهیدان از جمله اهداف و انگیزه‌های بسیجیان است.

سردار جهانبخش کرمی خاطرنشان کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با دلاورمردی و ایثار خود ثابت کردند که از عاشورای حسین(ع) درس گرفته‌اند و ادامه‌دهنده راه امام حسین(ع) هستند.

انتهای پیام/73002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول