اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

نهضت اسلامی برگرفته از قیام حسینی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: نهضت اسلامی و انقلاب برگرفته از قیام حسینی است.

نهضت اسلامی برگرفته از قیام حسینی است

ابوالفضل طاهر‌خانی در حاشیه یادواره شهرک مدرس بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه نهاد مقدس بسیج از برکات و افتخارات نظام اسلامی است، اظهار کرد:  بسیجیان در ایام هشت سال دفاع مقدس با فداکاری و اهدای جان خویش برابر تهدیدات متجاوزان ایستاده و پاسخی کوبنده را به آنان و تمام مستکبران عالم دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: امید و انگیزه ملت برای تلاش و پویایی امروز مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای است که با لبیک به ندای ولایت در عرصه جنگ سخت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی پاسداری کردند.

وی با بیان اینکه پیروی از مکتب عاشورا رزمندگان را در جبهه‌های حق علیه باطل یاری رسانده و  سبب ایجاد روحیه و انگیزه قوی برای رزمندگان و بسیجیان می‌شد، بیان کرد: صبر، ایثار و فداکاری از شاخص‌ترین عبرت‌های مکتب امام حسین (ع) برای نسل امروز است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: امروز وظیفه نهاد‌ها و آحاد مردم ترویج فرهنگ والای بسیجی برای رشد، پیشرفت و ترقی جامعه اسلامی است.

طاهر‌خانی بیان کرد: فرهنگ بسیج همان فرهنگ دلاوری، رشادت، ایمان و جهاد است.

وی عنوان کرد: شهدای جنگ تحمیلی با تأسی از راه‌ و رسم ابا‌عبدالله زیباترین دلاوری را برای مردم امروز به ارمغان گذاشته و استقلال و آزادی نظام اسلامی را برای همیشه بیمه کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: معرفت و بینش صحیح دینی و عقلی نیاز امروز جوانان و نوجوانان است.

طاهرخانی بیان کرد: عزاداران حسینی باید به گونه‌ای سوگواری کنند که از خرافه‌ها و بدعت‌ها جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به ضرورت کنونی جامعه اسلامی بر افزایش بصیرت و  هوشیاری برابر دشمنان تصریح کرد: آگاهی و بینش کافی در مسائل سیاسی، اجتماعی و مسائل دیگر سبب این می‌شود که توطئه‌های دشمن ناکام شده و نقش بر آب شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: اقتدار و سرافرازی ملت ایران امروز موجب ایجاد روحیه بیداری در کشور‌های دیگر منطقه‌ای شده است.

انتهای پیام/77005/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول