اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

پیروزی مقاومت دستاوردی بزرگ برای امت‌های اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آوج گفت: پیروزی مقاومت دستاوردی بزرگ برای امت‌های اسلام است و شکست بزرگی برای رژیم صهیونیستی بود.

پیروزی مقاومت دستاوردی بزرگ برای امت‌های اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج با تسلیت ایام سوگواری ابا‌عبدالله‌ الحسین (ع) اظهار کرد: درس‌هایی که مکتب امام حسین (ع) امروز به تمام شیعیان و مسلمانان در جهان می‌آموزد ایثار، فداکارای، ظلم‌ناپذیری و جهاد الهی است.

امام جمعه شهر آوج افزود: افتخار ملت قهرمان و شهید‌پرور ایران اسلامی امروز پیروی از مکتب سرخ عاشوراست.

وی با بیان اینکه امام راحل با تشکیل نهاد مقدس بسیج زمینه‌ساز تحولی بزرگ در روند انقلاب اسلامی شد که این روند روز به روز در حال گسترش است، تصریح کرد: بسیجیان حماسه‌آفرینان و دلاوران عرصه دفاع از کیان و آبروی انقلاب اسلامی بوده که پیروی از ولایت و جهاد همه‌جانبه از شاخصه‌های این نهاد مقدس است.

امام جمعه شهر آوج افزود: تلاش برای اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و اقامه امر به معروف و نهی از منکر در سرلوحه کار تمام مسئولان و ملت ایران اسلامی قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه پیروزی مقاومت در جنگ غزه دستاوردی بزرگ برای کشور‌های مسلمان است، تصریح کرد: اهداف شیعیان امروز برپایی عدل و داد در جهان و تلاش برای دفع ظلم و ستم است.

وی ادامه داد: بصیرت و هوشیاری ملت‌های مسلمان تا به امروز رمز ماندگاری و شکست‌ناپذیری اسلام بوده است.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به تلاش جبهه‌ استکبار برای ایجاد خرافه‌ و شبهه‌های خطرناک در بین ملت‌های اسلامی تصریح کرد: وظیفه آحاد امت‌های اسلامی و به ویژه شیعیان در دنیای کنونی تلاش برای افزایش عمق بصیرت و هوشیاری برابر حاکمان ستمگر و زورگو است.

هاشمی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم‌انقلاب اسلامی با بسیجیان و اعضای شجره طیبه‌صالحین تصریح کرد: معظم‌له در این دار در جمع بسیجیان سخنان و رهنمود‌های مختلفی را فرمودند که لازم است تمام ملت و کارگزاران نظام اسلامی این سخنان و رهنمود‌های حکیمانه و دلسوزانه معظم‌له را سرلوحه کار‌ها و افق برنامه‌های خویش قرار دهند.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول