اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

پیروزی مقاومت نشانه شکست سناریوی صهیونیستی عربی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک پیروزی مقاومت فلسطین را نشانه شکست سناریوی آمریکایی، صهیونیستی و عربی دانست.

پیروزی مقاومت نشانه شکست سناریوی صهیونیستی عربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک حضرت سیدالشهدا‌ (ع) را منشأ خیرات و برکات و آثار فراوانی برای دنیای اسلام از نظر فردی، اخلاقی، تربیتی و سیاسی و اجتماعی دانست.

وی افزود: امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است و طی تاریخ هر زمان امواج بلند و سهمگین گناه و فساد جامعه اسلامی را تهدید می‌کرده، امت اسلامی با اقتدا‌ به حضرت سیدالشهدا‌ (ع) توانسته خود را به ساحل نجات برساند.

منتظری نهضت عاشورا را ضامن بقای اسلام دانست و گفت: در دورانی که دشمنان قصد نابودی اسلام و محو نام پیامبر (ص) را داشتند و حاکمی فاسق و فاجر بر امت اسلامی قصد حکمرانی داشت، حضرت سیدالشهدا (ع)  پا به میدان می‌گذارد و فریاد اعتراض وی بلند می‌شود و با نهضتش بقای مکتب اسلام را تضمین کرد.

امام جمعه شهربابک انقلاب اسلامی ایران را متأثر از نهضت امام حسین (ع) دانست و گفت: عامل بیداری، آگاهی و بصیرت مردم توسل به امام حسین (ع) و تداوم اهداف مقدس آن حضرت بود.

وی با تشکر از متولیان عزاداری‌های حسینی افزود: باید با برگزاری همایش‌های عظیم عزاداری عشق و محبت اهل‌بیت (ع) ‌به رخ دنیا کشیده شود.

خطیب جمعه شهربابک پیروزی مقاومت فلسطین را نشانه شکست سناریوی آمریکایی، صهیونیستی و عربی دانست و گفت: استکبار جهانی قصد داشت با این اقدام طرحی را به اجرا بگذارد و در نهایت تضعیف نظام جمهوری اسلامی در منطقه باشد که این طرح در نخستین مرحله به شکست فاحشی برای نظام صهیونیستی منجر شد.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسئولان قوا وحدت‌، همدلی و خدمت همه جانبه را برای ملت ایران خواستار شد و ابراز داشت: از هر اقدام و عملی که شائبه اختلاف و تفرقه را داشته باشد و به توطئه و فتنه‌های دشمن کمک کند، باید به شدت پرهیز کرد.

انتهای پیام/80017/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول