اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

مقاومت راه مقابله با پلیدی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: مقاومت راه مقابله با پلیدی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است و با مقاومت می‌توان در مقابل ظلم دنیای استکبار ایستاد.

مقاومت راه مقابله با پلیدی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: فضای حاکم بر بسیج باید از اخلاص برخوردار باشد و این تفکر بسیج است که امروز در مقابل تمام پلیدی‌های اسرائیل و آمریکا ایستاده است.

علما با تاکید بر اینکه تفکر بسیج از مکتب امام حسین(ع) نشات گرفته است، اظهار کرد: مقاومت راه مقابله با پلیدی‌های آمریکا و اسرائیل است و با مقاومت می‌توان در مقابل ظلم دنیای استکبار ایستاد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: عاشورا به ما یاد می‌دهد که چطور در مقابل دشمن بایستیم، لذا اسلام ملاحظه و تعارف ندارد و ایستادگی در مقابل ستم‌گران جهان، درس سیدالشهدا(ع) برای تمام مسلمانان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سربلندی و پیروزی مردم مظلوم غزه در جنگ 8 روزه را نتیجه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: ما ملت ایران هر چه داریم برای تمام دنیاست و نمونه این موضوع در ماجرای 8 روز غزه دیده شد.

وی ادامه داد: بسیج پیرو مکتب عاشوراست و این مکتب بسیج با فکر انقلاب بزرگ شده و مجموعه‌ای از پاک‌ترین و فداکارترین افراد است.

علما با اشاره به زحمات و خدمات اسرا و نیروی دریایی، تاکید کرد: مردم غزه از مردم ایران درس گرفتند و توانستند دشمن را به ذلت بکشانند و همه این موضوع از برکت قیام امام حسین(ع) و الگو گرفتن از آن است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور آمریکا با آن همه ادعای حمایت از حقوق بشر، وحشی‌گری اسرائیل در غزه را تایید می‌کند و این انحراف از واقعیات است.

علما هوا و هوس را منشاء ظلمات دانست و بیان داشت: اگر انسان تربیت نشود، نفس طغیان‌گر است و خداوند پیامبر را برای نجات انسان مبعوث کرده تا انسان‌ها را از کفر، ظلمات و جهل نجات دهد و وارد نور شوند.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول