اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: اردوهای جهادی با رویکرد اقتصادی مقاومتی در این استان برگزار می‏شود.

اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین شیخ‌طاهری صبح امروز در مراسم «شکوه هجرت» که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در سالن جلسات بانک ملی سمنان برگزار شد، افزود: با تمام توان و نیرو تلاش خواهیم کرد تا فرهنگ قناعت‌پذیری را نهادینه ساخته و روحیه اسراف و مصرف‌گرایی را از جامعه ریشه‌کن کنیم.

وی افزود: رویکرد بسیج سازندگی در عرصه‌های هفت‌گانه نوسازی و بهسازی،‌ بهداشت و درمان، عمران و آبادانی، فنی و حرفه‌ای، کشاورزی و منابع طبیعی، آموزش و مشاوره و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی نهادینه شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: اقشار و بسیج محلات همه اقدامات خود را در این عرصه‌ها به انجام می‌رسانند.

شیخ‏طاهری بیان داشت: رویکرد بسیج سازندگی این است که منویات مقام معظم رهبری را در هر سال مبتنی بر شعار محوری همان سال عملیاتی کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: فرهنگ‌سازی کار و تلاش، ‌استفاده از کالاهای ایرانی،   فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی و فرهنگ‌سازی پرهیز از اسراف و تبذیر از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در قالب اقتصاد مقاومتی است.

شیخ‏طاهری افزود: برای عملیاتی سازی این موارد از گروه‌های صالحین و گروه‌های جهادی تحت عنوان نهضت روشنگری استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اظهار داشت:‌ تلاش می‌کنیم با تشویق و تبلیغ، مردم را به موضوع تولید ملی وارد کنیم تا مردم علاوه بر کارهای جاری خود، به تولیدات کوچک هم بپردازند.

به گزارش فارس؛ در این مراسم از 80 نفر از جهادگران بسیجی دانشجو، دانش‌آموز، طلاب، جامعه پزشکی و بسیج مساجد و محلات که در اردوهای هجرت شرکت داشتند با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی شد.

این مراسم با حضور بیش از 300 نفر از جهادگران بسیجی در همه اقشار بسیج برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول