اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان‌:

ذلت صهیونیست‌ها در عرصه بین‌المللی نمایان شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و مردم غزه در جنگ‌های‌ 22 روزه و 8 روزه چنان بینی صهیونیست را به خاک مالیدند که ذلیل بودن آن در عرصه بین‌المللی نمایان شد.

ذلت صهیونیست‌ها در عرصه بین‌المللی نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرمایند، «مومنان کسانی هستند که پای عهد‌ خود با خداوند ‌ایستاده‌ و عهد‌شکنی نمی‌کنند».

وی افزود: وقتی یاران امام حسین (ع) در کنار ایشان ماندند بر عهد خود وفا کردند و هر زمانی می‌خواستند به میدان جنگ بروند، تک به تک‌ خدمت حضرت می‌آمدند و اذن جهاد می‌طلبیدند و امام به آنها اجازه نبرد با دشمن را می‌دادند.

حیدری‌نسب ابراز داشت: حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و مردم غزه در جنگ‌های‌ 22 روزه و هشت روزه چنان بینی صهیونیست را به خاک مالیدند که ذلیل بودن آن در عرصه بین‌المللی نمایان شد و شکست سنگینی را متحمل شد.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی دیو‌صفت در صدد آن است که بر ممالک اسلامی دخل و تصرفی داشته باشد، اما مسلمانان آن قدر باید خود را به سلاح‌ها مجهز کنند که دشمن نتواند به آنها نگاه کند و معنویت را در کنار تسلیحات قرار دهند، تسلیحاتی که مردم غزه این چنین داشتند.

امام جمعه ریگان با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: مراقب عزاداری‌های خود باشید که شیطان در آنها وارد نشود به دنبال آه باشیم نه آهن، این آهن‌ها و علم‌ها را رها کنید و به نهضت واصل عاشورا بپردازید.

وی افزود: در عزاداری‌ها از وسایل آزار دهنده و گوش خراش استفاده نکنید که موجب آزار و اذیت دیگران شود و بحث مسابقه بزرگ کردن طبل‌ها را در عزاداری‌ها نداشته باشید، بلکه زنده نگه داشتن عاشورا و فرهنگ عاشورا را مد‌نظر قرار دهید.

حیدری‌نسب از گردهمایی بزرگ عزاداران حسینی ریگان در تاسو‌عا و عاشورا ‌خبر داد و ابراز داشت: روستاهای اطراف مرکز شهرستان در این روز با تجمع خود این وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) محرم و صفر و عزاداری‌ها اسلام و مکتب امام حسین (ع) را زنده نگه داشت و اکنون باید این مراسم‌ها هر چه باشکوه‌تر‌ برگزار شود.

امام جمعه ریگان بیان داشت: ما ملتی هستیم که با همین اشک‌ها سیل جریان می‌دهیم و سدهایی را که در مقابل اسلام قرار دارند را خرد می‌کنیم.

حیدری‌نسب به هفته بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج سیاسی است، اما سیاست‌زده و جناحی نیست، بسیج مجاهد است، اما بی‌انضباط و افراطی نیست، بسیج با بصیرت است، اما از خود راضی نیست و بسیج اهل جذب حد‌اکثری است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که بسیج به عنوان الگو و دستور‌العملی زنده، پویا و قابل پیروی در دنیای اسلام تثبیت‌ و این شالوده ‌در جای جای اسلام پایه‌گذاری شود.

انتهای پیام/80014/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول