اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

کشتار مردم بی‌گناه برای فرار صهیونیست‌ها از بحران است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: وحشیگری صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی خطری برای ملل منطقه است و برای فرار از هر بحران، مردم بی‌گناه کشورهای همجوار را مورد کشتار بی‌رحمانه قرار می‌دهد.

کشتار مردم بی‌گناه برای فرار صهیونیست‌ها از بحران است

نادر مقدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: رژیم غاصب و اشغالگر قدس بار دیگر در سرزمین غزه دست به کشتار بی‌گناهان و ریختن خون مظلومان زده و با حملات گسترده خوی وحشی‌گری و تجاوزکارانه خود را به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: این وحشیگری صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که این رژیم در همه حال، خطری برای ملل منطقه به شمار می‌رود و برای فرار از هر بحران و چالشی مردم بی‌گناه کشورهای همجوار را مورد تهاجم و کشتار بی‌رحمانه قرار می‌دهد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در چنین شرایطی طبیعتا تنها مقاومت مردمی بوده که قادر است پاسخ مناسب و دندان‌شکنی به تجاوزگری‌های این رژیم داده و آسیب‌پذیری و ضعف آنان را در مقابل اراده ملت‌ها نشان دهد.

مقدسی اظهار کرد: پایداری مقاومت و مقابله آن با تجاوزات صهیونیست‌ها و پاسخ غافلگیرکننده مقاومت در خصوص شلیک خمپاره و موشک به شهرهای اسرائیل غاصب و قلب تل‌آویو و قدس و نیز ساقط کردن دو فروند هواپیما و به اسارت گرفتن دو خلبان اسرائیلی، رژیم‌های رسمی عربی را بهت‌زده کرده و آنها از این همه پایداری ملت فلسطین غافلگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه بر همه اهل اسلام واجب است که یکپارچه و با یدی واحد از هرگونه حمایت و همیاری با مردم مظلوم غزه دریغ نکرده و تجاوز صهیونیست‌ها را با شدیدترین حالات پاسخ دهند، گفت: بدون شک با یکپارچگی مسلمانان است که شاهد پیروزی جبهه ایمان و اسلام بر جبهه کفر و نفاق و استکبار و طاغوت خواهیم بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: حاکمان زور بدانند دوره سرکشی و افسار بریدن در عرصه بین‌المللی پایان یافته و مقاومت مظلوم در برابر ظالم به صورت سازمان یافته ادامه دارد و هر تجاوزی با مشت‌های گره کرده پاسخ داده می‌شود.

مقدسی تاکید کرد: در این میان آنچه تأسف‌بار است سکوت مرگبار سران رژیم‌های مرتجع عرب و مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشری است که با سکوت خود در قبال این جنایت، صفحه ننگین دیگری را در حاکمیت خود رقم زدند، بدون تردید دیری نخواهد گذشت که قدرت اهریمنی و پوشالی رژیم صهیونیستی توسط قوای نیرومند الهی در هم کوبیده شود و این نوید خداوندی و تجربه تاریخی است.

انتهای پیام/87001/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول