اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز

رژیم غاصب صهیونیستی با سرعت به سمت نابودی حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با سرعت به سمت نابودی حرکت می‌کند.

رژیم غاصب صهیونیستی با سرعت به سمت نابودی حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز در بیانیه خود پیرامون مسائل غزه اعلام کرد: در روزهای گذشته شاهد دور جدید حملات رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه غزه و فشار همه‌جانبه نظامی بر جریان مقاومت و جنبش حماس هستیم، مشخص است که این رژیم سفاک نژادپرست این بار نیز نخواهد توانست با کشتار وحشیانه مسلمانان بی‌گناه غزه به اهداف خود برسد اما پیرامون این واقعه نکات زیر قابل ذکر است.

در ادامه بیانیه آمده است: تحلیل این مسئله بدون در نظر گرفتن وضعیت جدید منطقه و شکل‌گیری بیداری اسلامی در بین ملت‌های مسلمان راه به جایی نخواهد برد، آنچه مسلم است موازنه مطلوب اسرائیل که در منطقه پیرامون این رژیم غاصب شکل گرفته بود با انقلاب مردمی مصر به شدت به نفع جریان مقاومت تغییر یافت بنابراین هرگونه اقدام این رژیم را باید اقدامی منفعلانه و تدافعی نسبت به این تغییر موازنه استراتژیک منطقه ارزیابی کرد.

این بیانیه افزوده است: امروز پس از پیروزی جریان مقاومت در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و شکسته شدن قدرت پوشالی اسرائیل، بر همه جهانیان مشخص است که مقاومت اسلامی یک جریان مقتدر در منطقه است، عملیات پهپاد ایرانی حزب‌الله و توان موشکی حماس در روزهای اخیر نشان‌دهنده این امر است که اسرائیل توان تحمیل اراده نظامی خود بر جریان مقاومت را ندارد و ساقط کردن جنگنده F16، پهپاد اسرائیل، موشک‌باران اراضی اشغالی فلسطین و اصابت موشک‌های حماس به تل‌آویو حکایت از آمادگی کامل برای دفع تهاجم دارد.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: موضع انفعالی سران رژیم صهیونیستی مبنی بر آتش‌بس و اینکه در صورت توقف حملات موشکی حماس، این رژیم نیز حملات خود را متوقف خواهد کرد، نشان از غافلگیری سران ترسوی اسرئیل دارد، جالب آنکه رژیمی که توان تحمل حملات موشکی حماس را ندارد، هر از چندگاهی نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کند.

این بیانیه یادآور شده است: بازی‌های رسانه‌ای ترکیه بر ضد اسرائیل در سال‌های گذشته، امری واضح و مشخص است، دولت اردوغان که همزمان با جهت‌گیری‌های تبلیغاتی علیه اسرائیل، مبادلات اقتصادی، سیاسی و نظامی خود را با این رژیم افزایش می‌دهد، در جریان سوریه نقشی همسو با غرب و اسرائیل در جهت تضعیف مقاومت ایفا کرده، بنابراین بدیهی است که هرگونه پروپاگاندای تبلیغاتی دولت ترکیه امری تبلیغاتی و رسانه‌ای برای انحراف افکار عمومی جهان اسلام و قهرمان‌سازی ترکیه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: مسئله غزه در طول سال‌های گذشته و به خصوص بعد از محاصره همه‌جانبه به وسیله صهیونیست‌ها، تابلویی برای دورویی و جانبداری حقوق بشر غربی بوده است، مجامع بین‌المللی که برای کوچک‌ترین اقدام علیه منافع غرب اقدام به موضع‌گیری و صدور حکم می‌کنند، همواره در مقابل جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند، آیا زمان آن نرسیده است که مدعیان و طرفداران حقوق بشر جهانی با چشم انصاف به قضایای فلسطین بنگرند تا حقایق برایشان آشکار شود.

این بیانیه تصریح کرده است: در آخر ما دانشجویان دانشگاه‌های تبریز خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌داریم با برافروختن آتش جنگ، در واقع با سرعت بیشتری به سمت نابودی خود حرکت می‌کند و طبق سخنان سید حسن نصرالله پاسخی قاطع و دندانشکن توسط جریان مقاومت دریافت خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان تبریز ضمن حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم که با استعانت به آیه شریفه «فاستقم کما امرت» مقاومت و پایداری خود در راه خدا و مقابله با جهان استکبار را با تمام توان ادامه دهند چرا که براساس وعده‌های تخلف‌ناپذیر خداوند متعال و براساس بیانات ولی امر مسلمین جهان «آینده از آن امت اسلام است».

اضافه می‌شود، بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور تبریز، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند و بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی امضاکنندگان این بیانیه بودند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول