اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دوره هفتم و هشتم کرمان و راور در مجلس:

رژیم صهیونیستی قدرت پوشالی خود را از دست داد

خبرگزاری فارس: نماینده دوره هفتم و هشتم کرمان و راور در مجلس گفت: تفکر بسیجی مهم و کارساز است و صهیونیست‌ها که نخستین قدرت نظامی منطقه را دارند در برابر موشک‌های بسیجی جوانان فلسطینی تسلیم شدند و قدرت پوشالی خود را از دست دادند.

رژیم صهیونیستی قدرت پوشالی خود را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سردار غلامرضا کرمی در همایش بسیجیان شهرستان سیرجان اظهار داشت: تفکر بسیجی موجب پیروزی نظام اسلامی در تمام عرصه‌های نبرد اعم از هشت سال دفاع مقدس و یا تهاجم فرهنگی است. 

کرمی ادامه داد: بسیج که ابتدا به عنوان جریان مبارزه و دفاع خود را نشان داد در جنگ نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرد و امروز الگوی جوانان منطقه شده است.

وی بیان داشت: تفکر بسیجی به اندازه‌ای مهم و کارساز است و صهیونیست‌ها که نخستین قدرت نظامی منطقه را دارند در برابر موشک‌های بسیجی جوانان فلسطینی تسلیم شدند و قدرت پوشالی خود را از دست دادند.

کرمی رهبری بسیج در تمام آحاد جامعه و نقشی که در ایثار، خودباوری، صداقت، علم و علم‌آموزی که دارد را موجب رشد و تفکر بسیجی اعلام کرد.

پیشکسوت دفاع مقدس افزود: این تفکر از مرزهای نظام اسلامی هم فراتر رفته در انقلاب مصر و سایر انقلاب‌ها این تفکر موجب شد تا طاغوتیان به زمین افتند و صهیونیسم و آمریکا امروز در مقابل این تفکر بسیجی جوانان زانو زده‌اند و می‌دانند قدرت نظامی کارآیی اولیه را دارد، اما کارآیی اصلی ندارد.

وی گفت: طراحی دشمنان برای سیطره و تسلط در منطقه خاورمیانه به دور از فکر و فرهنگ بسیجی جوانان مسلمان بود، لذا تمام طراحی‌ها و نقشه‌ها به هم ریخت و امروز تفکر بسیجی است که غزه را نجات می‌دهد، سوریه را قدرت می‌بخشد و مصر و سایر کشورها را به پیروزی می‌رساند.

انتهای پیام/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول