اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سرپرستی‌های خبرگزاری‌های استان کرمانشاه

اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم می‌کنیم

خبرگزاری فارس: در بیانیه سرپرستی‌های خبرگزاری‌های استان کرمانشاه آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و سکوت سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر را محکوم می‌کنیم.

اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرپرستی‌های خبرگزاری‌های فارس، وفا، ایرنا، ایسنا و موج در استان کرمانشاه در پی حملات رژیم غاصب رژیم صهیونیستی در نوار غزه و سکوت سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: شهادت آرمانی است برای مردمان با ایمان که در تمام دنیا زبانزد است، شهادت مسلمان عین ایمان اوست، شهادت در راه خدا گم و نابود نمی‌شود، شهید نمرده است و هرگز نخواهد مرد، بلکه در تار و پود تاریخ به جا خواهد ماند و چون سنگی حکاکی شده در خواهد آمد، آری خون بی‌گناه ریختن هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت.

این بیانیه ادامه می‌دهد: دروغ بزرگ هولوکاست توسط اسرائیل از یک‌سو و حمله به بی‌گناهان مسلمان در غزه از سوی دیگر این دولت منفور را در جهان منفورتر ساخته است تا جایی که حتی ملت اسرائیل نیز در مقابل این جنایات وحشیانه زبان اعتراض گشوده‌اند.

این بیانیه تصریح می‌کند: جنایت، جنایت است و توجیهی ندارد، حال چه رسد به اینکه علیه مسلمانان باشد و نژادپرستی مزدوران خون‌خوار غرب در جهان ننگی است بر پیشانی آمریکا و اسرائیل و انگلیس و سایر هم‌پیمانان اینها تا سازمان مللی‌ها و حقوق بشری‌ها آنان را بشناسند ولی کجاست صدای حقوق بشر، صدای سازمان ملل؟ چرا سکوت کرده‌اند و بر این جنایت آشکار وحشیانه لب بسته‌اند؟ گویی هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

این بیانیه می‌افزاید: سرپرستی‌های خبرگزاری‌های فارس، وفا، ایسنا، ایرنا و موج در استان کرمانشاه این جنایت هولناک را به‌صورت قاطع و مطلق و در تمامی ابعاد موجود محکوم کرده و از مردم شریف استان و مسلمانان جهان می‌خواهند تا با محکوم کردن همه‌جانبه این جنایت وحشیانه، صدای مظلومیت مردم غزه را به تمام جهانیان رسانده تا شاید گوش کر و چشم کور سازمان‌ملل و حقوق بشر از صدای شما شنوا و بینا شوند.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول