اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

ترسو بودن سران صهیونیست نویدبخش پیروزی بزرگ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی ترسو بودن سران صهیونیست را نویدبخش پیروزی بزرگ برای نیروهای مقاومت دانست.

ترسو بودن سران صهیونیست نویدبخش پیروزی بزرگ است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آتش بسی که در غزه توسط رژیم صهیونیسم اعلام شد نشانگر این واقعیت است که بنیادهای این رژیم بسیار سست‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد و رژیم منحوس اسرائیل دیگر توان ادامه مسیر را نداشت.

وی تصریح کرد: در این جنگ هفت روزه صلابت، استواری، رشادت و مقاومت و عزم جدی ملت مقاوم فلسطین در مقابله با اشغالگران متجاوز آسیب روحی بزرگی به صهیونیسم وارد کرد و صهیونیسم صدمات جبران‌ناپذیری در این جنگ دید.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه اسرائیل در این جنگ مقطعی اهداف متعدی را در سر داشت، خاطر نشان کرد: این آتش‌بس نشان داد صهیونیسم در ارزیابی‌ها و محاسبات خود کاملا دچار اشتباهات فراوانی شده و به اهداف از پیش تعیین شده خود دست نیافتند.

سلیمی گفت: یکی از محاسبات صهیونیسم این بود که با یک حمله مقطعی می‌توانند مسیر مقاومت را دچار انحراف کرده و مرز فلسطین را به مرز سال 1967 برده و تنها 22 درصد خاک فلسطین را در اختیار فلسطین‌ها قرار دهد.

وی افزود: همچنین آنها به دنبال این بودند تا از این طریق بحث صلح را کلید زده و برای همیشه مقاومت را از صحنه روزگار محو کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس یکی دیگر از اشتباهات اسرائیلی‌‌ها را اشتباه در محاسبات خود از قدرت مقاومت دانست و ادامه داد: نیروهای مقاومت نشان دادند پر توان‌تر از آن هستند که صهیونیسم‌‌ها گمان می‌کنند و به خوبی می‌توانند طومار صهیونیسم را در هم بپیچند.

سلیمی با اشاره به هجوم سران رژیم غاصب اسرائیل به پناهگاه‌ها در هنگام حملات نیروهای مقاومت بیان داشت: سران رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند چه اندازه ترسو و بزدل و دوستدار دنیا و زندگی پوچ و بی‌ارزش دنیوی هستند چیزی که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

وی روحیه ترسو بودن سران اسرائیل را نویدبخش پیروزی بزرگ برای نیروهای مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: این میدان هماورد ثابت کرد تنها مسیر برای پیروزی مقاومت جنگ با صهیونیست‌ها است، مسیر مقاومت تنها مسیر برای گرفتن حقوق مسلمانان است.

انتهای پیام/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول