اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است.

مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی در بدترین حالت در 65 سال گذشته قرار گرفته و در این شرایط باید از موضع مقاومت در غزه حمایت جدی شود.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی گمان هم نمی‌کرد در پنج روز یکهزار موشک به او اصابت کند، افزود: موشک‌های مقاومت در تلاویو باعث ایجاد رعب و وحشت فراوان شده و این شهر را به محلی خالی از سکنه تبدیل کرده است و همه در پناهگاه‌ها در حال زندگی هستند.

پاپی‌زاده خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در پروژه تروریستی سوریه شکست خورده و در حال حاضر به دنبال ایجاد فضایی برای نشان قدرت خود است با این وجود، در غزه شکست خورده و در باتلاقی که خود ایجاد کرده، دست و پا می‌زند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت همه جانبه از مقاومت فلسطین وظیفه است و نباید در این باره کوتاه آمد زیرا در این مورد باید همه کشورهای اسلامی از ایران و عربستان گرفته تا همه کشورهای منطقه از موضع مقاومت فلسطین حمایت کنند.

وی تأکید کرد: برخی حاکمان منطقه اکنون که از ملت‌های خود جامانده و همه در جهان اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند به فکر اظهار نظر برآمدند ولی باید بدانند که اظهار نظر کافی نیست و باید برای حمایت از فلسطین اقداماتی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پنجمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه بیش از 70 نفر کشته و 770 نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول