اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان:

مأموریت ویژه طرح صالحین مقوله اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: مأموریت ویژه طرح صالحین در شرایط کنونی مقوله اقتصاد مقاومتی است.

مأموریت ویژه طرح صالحین مقوله اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی در نشست بسیجیان و رزمندگان دشتستان اظهار داشت: بسیج از ارکان مهم جمهوری اسلامی است و مقام معظم رهبری توجه ویژه به این نهاد مقدس دارد.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از راه‌های مهم شرکت مردم در سرنوشت کشور است، خاطر نشان کرد: در تاریخ اسلام هر وقت مردم پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) را همراهی کردند اسلام پیشرفت بسیار خوبی داشت و هر وقت کارشکنی کردند ضربات بزرگی به دین وارد شد.

فرمانده سپاه دشتستان تصریح کرد: تکیه‌گاه مقام معظم رهبری مردم هستند که در قالب بسیج نمود پیدا می‌کند و نظر ایشان نیز همین است که همه مردم در امورات بسیج شرکت داشته باشند.

عالی با اشاره به اینکه مأموریت بسیج در شرایط کنونی طرح صالحین است اظهار داشت: شجره طیبه طرح صالحین یک مأموریت ویژه برای حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مساجد است که مقام معظم رهبری تأکید زیادی دارند که باید اجرا شود.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی در شجره طیبه طرح صالحین یک مأموریت ویژه مطرح است که آن مقوله اقتصاد مقاومتی است و چون این امر از طرف ولایت صادر شده شرعاً و قانوناً واجب است.

فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی برای تبیین ارزش‌های این نهاد مقدس است و امسال برنامه‌ریزی لازم برای این مهم انجام شده است.

عالی اظهار داشت: به فرموده امام راحل بسیج شجره طیبه است و در واقع تمام موفقیت‌های نظام مرهون خدمات بسیج است.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول