اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

تلاش در تحقق اقتصاد مقاومتی عبادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را عبادت اعلام کرد.

تلاش در تحقق اقتصاد مقاومتی عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در نشست سر گروه‌های حلقه‌های صالحین کوثر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با درایت و هوشیاری مسئله اقتصاد مقاومتی را با هدف نجات ایران از بن بست اقتصادی مطرح کردند که در ژرفای این عمل مشاهده می‌کنیم دور اندیشی ایشان کشور را از ورطه‌های مهم اقتصادی می‌رهاند.

وی با بیان اینکه تلاش برای تحقق این امر عبادتی خالصانه است، افزود: جوانان ما مهمترین عناصری هستند که می‌توانند این کار را جامه عمل پوشانده و آن را عینیت بخشند.

عبداللهی در ادامه سخنان خود به ظرفیت بالای حلقه‌های صالحین در این راستا اشاره کرد و گفت: در حالی که دشمنان ما هر روز برای شکست دادن ایران چنگ و دندان نشان می‌دهند اما جوانان ما با استفاده از ظرفیت بالای دینی و الهی خود می‌توانند این نیرنگ‌ها و خدعه‌ها را نقش بر آب کنند.

امام جمعه کوثر بیان داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی از دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی بسیار عصبانی هستند و قصد دارند با تحریم و حربه‌های اقتصادی به این نظام و کشور اسلامی ضربه وارد کنند.

وی گفت: ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی از بدو انقلاب تا کنون در همه عرصه‌های انقلاب حضور داشته و اجازه نداده‌اند که به مملکت و نظام آسیبی وارد شود.

عبداللهی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: جوانان این شهرستان باید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بکوشند و با همت و تلاش مضاعف گام‌های اساسی برای تولید ملی و کار‌آفرینی داخلی بردارند.

امام جمعه کوثر ادامه داد: افزایش کیفیت طرح صالحین و همگرایی سرگروه‌های این شجره طیبه با جوانان ضرورت دارد زیرا اعضای این طرح با معرفت و بصیرتی که دارند کارآمد بوده و در هر عرصه‌ای که وارد شوند موفق خواهند بود.

وی در پایان ابراز داشت: این طرح با رویکرد تربیتی، علمی و با توجه به چشم‌انداز و به منظور رفتار سازی، الگو دهی و الگوسازی و اسوه‌دهی برای مخاطبان در حال اجرا است.

انتهای پیام/62003/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول