اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اقتصاد مقاومتی، راهبردی برای مقابله با تهدید دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین راهبرد برای مقابله با تهدید دشمن در برابر اقتصاد وابسته و مصرف‎گرایی است.

اقتصاد مقاومتی، راهبردی برای مقابله با تهدید دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد بعد از ظهر امروز در همایش بازار اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی در جمع اعضای اتحادیه‎های صنفی و خدماتی استان اظهار داشت: نامگذاری سال جاری به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نشان‌دهنده ذکاوت مقام معظم رهبری به اتفاقات موجود است چرا که کشور باید خود را آماده شرایطی که دشمن از قبل آن را در سر می‎پرورانده، کرده باشد.

اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی متفاوت است

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با اقتصاد ریاضتی متفاوت است خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی مقابله با اقتصاد صددرصد وابسته است لذا اگر اقتصادی وابسته داشته باشیم اتفاقاتی برای کشور رخ می‎دهد یعنی اگر روزی تصمیم گرفتیم و سلطه‎گران خوششان نیامد ما نباید آن کار را انجام دهیم چه بسا که ما را مورد تحریم و تهدید قرار می‎دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: اگر این وابستگی به کشورهای خارجی را داشته باشیم و آنها تصمیم بگیرند که ما نباید مثلا از فلسطین حمایت کنیم، برائت از مشرکان در مکه را نداشته باشیم، منادی وحدت شیعه و سنی در جهان نباشیم از امام دفاع نکنیم و یادش را به تاریخ بسپاریم چون وابسته هستیم باید در مقابل تصمیم آنها تسلیم شویم اما این کشور اسلامی در طول 33 سال نشان داده که هیچگاه زیر بار حرف زور نمی‎رود چرا که این مهم را از مکتب امام حسین (ع) آموخته است.

ولی‎نژاد خطاب به کارگزاران نظام و مسئولان تاکید کرد: باید به تولیدات داخلی بیشتر توجه و پرداخته شود تا علاوه بر اشتغال در کشور از مصرف‎گرایی و وابستگی اقتصادی جلوگیری شود و با اقتصاد مقاومتی در برابر تهدیدات دشمن بایستیم.

وی خاطر نشان کرد: گاهی دشمن برای تسلیم کردن از همه ترفندها، توطئه‎ها و از تمام ابزارها و امکانات خود استفاده می‎کند تا خواسته خود را بر ما تحمیل کند البته همیشه از دشمن چیزی جز دشمنی و توقع از دیگری وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بهترین راه برای رسیدن به قله‎های پیشرفت و ترقی در شرایط فعلی در قالب اقتصاد مقاومتی قابل تفسیر، تعریف و میسر می‎شود.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول