اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تاکید کرد

تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی هدف اصلی برنامه‌های هفته بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: هدف اصلی از برگزاری برنامه‌های مختلف در طول هفته بسیج در شهرستان ارومیه تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی برای اقشار مختلف بسیج است.

تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی هدف اصلی برنامه‌های هفته بسیج

علی حجازی‌فر صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بسیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مهم‌ترین هدف برنامه‌های اجرایی مختلف در طول هفته بسیج ایجاد فضای همدلی و رقابت مسالمت‌آمیز در میان بسیجیان و تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی است که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی موجود در جامعه تنها با برخورداری از روحیه بسیجی و ایجاد قدرت برخورد با تهاجمات دشمن در میان مردم امکان‌پذیر بوده و در این میان باید توجه ویژه‌ای به نقش اقشار بسیج به عنوان بازوی نظام داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد: مصادف شدن هفته بسیج با ایام محرم‌الحرام موجب توجه بیشتر به برگزاری برنامه‌هایی با محوریت دینی و مذهبی شده که در همین راستا تمام برنامه‌های هفته بسیج در ارومیه با حال و هوای محرم و عاشورا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، اجرای همایش‌های اقشار مختلف و همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در سپاه ارومیه است که به مرور در طول هفته برگزار می‌شود.

حجازی‌فر تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های بسیج ارومیه دارای 25 غرفه است که در این غرفه‌ها تلاش شده تا گوشه‌ای از توانمندی‌های اقشار مختلف به نمایش گذاشته شود.

وی اظهار داشت: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اقشار مختلف و اجرای تعزیه‌خوانی، برنامه‌های جانبی نمایشگاه توانمندی‌های بسیج به شمار می‌رود که امید است با استقبال تمام مردم برگزار شود.

حجازی‌فر برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا و ذوالفقار را برنامه پایانی هفته بسیج در ارومیه دانست و گفت: این رزمایش با حضور 12 گردان از بسیجیان ارومیه در محل پادگان المهدی(عج) برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پایان ضمن بیان این نکته که بسیج عنصر تحرک و پویایی جامعه است، اذعان کرد: برنامه‌های اقشار بسیج ارومیه در 400 پایگاه و 30 حوزه سطح شهرستان برگزار می‌شود که در این زمینه تدابیر لازم برای برگزاری مناسب و همچنین استقبال مردمی انجام شده است.

انتهای پیام/ 61003/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول