اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

در اقتصاد مقاومتی نوبت به عمل رسیده است

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط سخت کشور در جنگ اقتصادی اخیر گفت: در باب سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی، آنچه برای کشور مهم است، عمل به فرامین رهبری است نه سخنرانی.

در اقتصاد مقاومتی نوبت به عمل رسیده است

فرهاد باقرپور در حاشیه آیین تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد:‌ سخن گفتن و سخنرانی کردن در باب مسائل و موضوعات مختلف کشوری و استانی کاری بسیار ساده است که شاید از هر کسی برآید ولی آنچه ما امروز به آن نیاز داریم وارد شدن به حوزه عمل است.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی که راه اصلی ما در شرایط فعلی کشور است، سخنان و راهبردهای مهم را تبیین کردند و مسئولان باید پیگیر اجرایی کردن آن‌ها باشند نه اینکه در هر محفل و برنامه‌ای که حضور پیدا می‌کنیم به سخنرانی در این رابطه بپردازیم.

* کم‌کاری و رفاه‌طلبی از مهم‌ترین معضلات ما است

باقرپور ادامه داد: ما در شرایط سخت کشوری هستیم و همه دشمنان ما در مقابل حرکت به جلوی نظام اسلامی ایران صف کشیده‌اند و تنها راه اینکه بتوانیم از این وضعیت با سربلندی بیرون رویم، عمل به فرامین رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه دشمن فشار بر نظام اسلامی را برای دست یافتن به اهدافش بهترین راهکار دیده است، گفت:‌ البته فشارهای اقتصادی در همه شیوه‌های مقابله‌ای دشمن از اوایل انقلاب تاکنون بوده ولی در پنج سال گذشته این فشارها بسیار بیشتر شده است.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گریزی هم به نام‌گذاری‌های پنج سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری زد و تصریح کرد: در همه این نام‌گذاری‌ها رد پای اقتصاد مقاومتی پیدا است و نشان از درک صحیح رهبر فرزانه انقلاب از نقشه دشمن دارد.

وی، رفاه‌طلبی و کم‌کاری را از آفت‌ها و معضلات کنونی کشور خواند و بیان کرد: در حوزه صنعت و معدن می‌توانیم با عملکرد درست بسیاری از مشکلات کشور از جمله بیکاری را کاهش دهیم، مشکلی که راه حل آن در رونق دادن به تولید است.

انتهای پیام/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول