اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

مسابقه دوی رهروان شهدا در شهرستان البرز

خبرگزاری فارس: مسابقه دوی رهروان شهدا به مناسبت هفته بسیج در شهرستان البرز توسط تربیت‌بدنی سپاه امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

مسابقه دوی رهروان شهدا در شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، مسابقه دوی رهروان شهدا به مناسبت هفته بسیج در شهرستان البرز برگزار شد.

مجتبی رجبیان مسئول تربیت‌بدنی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشیه برگزاری این رقابت ورزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز در خصوص این مسابقه اظهار کرد: این مسابقه با شرکت بالغ بر 100 نفر از بسیجیان این شهرستان توسط تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش توان جسمی نیروهای بسیج البرز عنوان و تصریح کرد: این مسابقه در راستای افزایش توان جسمی، رشد روحیه و فرهنگ بسیج و نیز تقویت نشاط میان نیروهای بسیج شهرستان البرز برگزار شده است.

رجبیان ادامه داد: این دوره از مسابقات در رده آزاد و به فاصله سه هزار متری از مسیر سه‌راه بویین زهرا تا مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهر الوند صورت گرفت که در پایان به نفرات برتر جوایز و لوح قهرمانی اهدا شد.

وی با اشاره به نفرات برتر این دوره از مسابقات عنوان کرد: نصرالله رستمی، علی نیکجو و محمد رستمی توانستند در این مسابقه مقام‌های نخست تا سوم را کسب کنند.

انتهای پیام/77007/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول