اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان خبر داد

گرامیداشت هفته بسیج با اجرای بیش از 60 برنامه در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان از اجرای بیش از 60 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان تویسرکان خبر داد.

گرامیداشت هفته بسیج با اجرای بیش از 60 برنامه در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عسگر مجیدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌های جمعی در کانون بسیج جوانان شهرستان اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج با هدف نمایش اقتدار، انسجام و آمادگی بسیج در راستای صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و بزرگداشت رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا اجرا می‏شود.

وی شعار محوری این هفته را «بسیج امتداد عاشورا» عنوان کرد و افزود: رویکرد برنامه‌های سال جاری هفته بسیج تلفیق فرهنگ محرم و بسیج با محوریت الگوهای عاشورا است.

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به تقارن هفته بسیج با ایام سوگواری اباعبدالله(ع) گفت: به همین مناسبت روزهای هفته بسیج به ترتیب از پنجم تا 11 محرم سال جاری با نام‌های «حضرت اباعبدالله(ع) الحسین الگوی شجاعت بسیجی»، «حضرت قاسم بن‌الحسن(ع) الگوی نوجوانان بسیجی»، «حضرت علی‌اکبر(ع) الگوی جوانان منتظر بسیجی»، «حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) الگوی بصیرت ولایی بسیجی»، «حضرت اباعبدالله الحسین(ع) الگوی شهادت‌طلبی بسیجی» و «حضرت زینب کبری (س) الگوی زنان بسیجی» نامگذاری شده است.

وی ایجاد تشکل مردمی بسیج را به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران خواند و ابراز کرد: بسیج مختص به قشر خاصی نیست و نمی‌توان آن را تنها یک تشکل نظامی و یا فرهنگی دانست چراکه بسیج در همه عرصه‌ها خدمت‌گزار مردم است.

مجیدی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج بیش از 60 برنامه در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و... در تویسرکان برگزار می‌شود، افزود: ‌دیدار با امام جمعه به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری، برگزاری یادواره شهدای روستای‌های گل‌آباد، نجفیه، بخش قلقلرود و کرزان‌رود، همایش شیر‌خوارگان حسینی در روز هشتم محرم در طول هفته بسیج انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: توزیع بیش از 50 سبد غذایی بین نیازمندان، گردهمایی بزرگ عاشورائیان با حضور بیش از 2 هزار نفر از بسیجیان، عطرافشانی و غبار‌روبی مزار 775 شهید تویسرکان، شرکت گسترده بسیجیان و حلقه‌های صالحین در نماز جمعه و ویزیت رایگان مردم بخشی دیگر از برنامه‌های تدوینی این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه طرح هجرت سه در عرصه‌های دیوار‌نویسی، رنگ‌‌آمیزی و بهسازی مدارس با حضور فعال 100 نفر از دانش‌آموزان خواهر و برادر دبیرستان‌های سطح شهرستان در فصل تعطیلات انجام شده است، یادآور شد: مراسم اختتامیه طرح هجرت سه به منظور تجلیل از فعالان این عرصه با حضور مسئولان مربوطه در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی در پایان سخنانش گفت: اعزام 30 راوی فتح به مدارس، همایش مشترک مداحان، ائمه جماعات و مسئولان هیئت‌های مذهبی، سرکشی از 40 خانواده شهید و جانباز و مسابقات قهرمانی کشتی و تکواندو در ایام این هفته صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/89010/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول