اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان شهرکرد خبر داد

گرامیداشت هفته بسیج در شهرکرد با اجرای 150 برنامه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرکرد از اجرای 150 عنوان برنامه محوری در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

گرامیداشت هفته بسیج در شهرکرد با اجرای 150 برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج با هدف نمایش اقتدار، انسجام و آمادگی بسیج برای پاسداری از انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره)، بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و بزرگداشت رشادت‌ها و دلاوری‌های عزیزان بسیجی در این شهرستان اجرا می‏شوند.

وی تصریح کرد: پشتیبانی از موج بیداری اسلامی در منطقه و حمایت از ملت‎های مظلوم دنیا به ویژه مردم ستم‌دیده غزه که این روزها زیر آماج موشک‌ها و حملات موشکی رژیم صهیونیستی هستند، از دیگر اهداف برنامه‎های هفته بسیج در شهرستان شهرکرد به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: بیش از 150 عنوان برنامه در سطح شهرستان شهرکرد و در بخش‌های لاران، بن، سامان و شهرکرد این شهرستان به مناسبت هفته بسیج پیش‌بینی شده که با حضور گسترده مردم و مسئولان اجرا خواهند شد.

مرادی افزود: اجتماع بزرگ ائمه جمعه و جماعت، مسئولان هیئت‎های مذهبی، هیئت‌ امنای مساجد و فرماندهان رده‎های مقاومت بسیج و همچنین نواختن زنگ بسیج در واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، برپایی نمایشگاه‎های کتاب، محافل شب خاطره، ‏سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا از برنامه‎های محوری هفته بسیج در شهرستان شهرکرد است.

وی ادامه داد: گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و وبلاگ‌نویسی، خاطره و مقاله‌نویسی و همچنین قرائت میثاق‌نامه بسیجیان جدیدالورود از دیگر برنامه‎های پیش‌بینی شده در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به شمار می‎رود.

انتهای پیام/68001/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول