اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

500 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: در هفته بسیج بیش از 500 برنامه فرهنگی توسط حوزه‌های مقاومت در دشتی اجرا می‌شود.

500 برنامه فرهنگی به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در جلسه اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان دشتی گفت: در این هفته همایش بزرگ نوجوانان بسیجی 12 ساله، افتتاح سالن ورزشی سپاه، اختتامیه و تجلیل از فعالان بسیج سازندگی در طرح هجرت، نشست بصیرت مردمی با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی برگزاری فینال مسابقات فوتسال بسیج، گردهمایی سیاسی پاسداران رسمی و وظیفه، یادواره زنان ایثارگر، همایش امر به معروف و نهی از منکر، یادواره شهدای پایگاه مقاومت را بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در دشتی عنوان کرد.

کاظمی پیاده‌روی گردان‌های الزهرا، فراخوانی و سازماندهی گردان‌های عاشورا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، همایش هیئت عاشقان ولایت، تجمع سوگواران حسینی عاشقان امام علی(ع)، همایش ورزشکاران، هیئت‌های مذهبی عاشقان امام علی(ع) را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

فرمانده سپاه دشتی گفت: سفره علی‌اصغر(ع) همراه با روضه‌خوانی و مداحی یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان خواهد بود.

این مقام مسئول اجتماع بزرگ عاشورائیان با حضور بسیجیان، اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی و هیئت‌های مذهبی را از دیگر برنامه‌ها در این هفته بیان کرد.

کاظمی دیدار با خانواده شهدا، نشست هیئت‌های منتظران موعود، فراخوانی حلقه‌های صالحین و اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی در شب شام غریبان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی سپاه ناحیه دشتی در هفته بسیج عنوان کرد.

وی در پایان گفت: در هفته بسیج زنگ بسیج و صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، نشست بصیرت مردمی، یادواره شهدا و مسابقه از خطبه حضرت زینب(س) نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66001/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول