اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک ماه گذشته انجام شده است

انجام 7 هزار و 403 بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان از انجام 7 هزار و 403 بازرسی از واحدهای صنفی خرده‌فروشی و عمده‌فروشی استان زنجان خبر داد.

انجام 7 هزار و 403 بازرسی از واحدهای صنفی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی‌های انجام شده منجر به تشکیل 431 فقره پرونده شده است، اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در واحد بازرسی مجمع امور صنفی یک میلیارد و 634 ریال بوده است.

وی گران‌فروشی، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، تداخل امور صنفی از جمله تخلفات کشف شده توسط واحد بازرسی مجمع امور صنفی طی یک ماه گذشته بوده است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان بیشترین شکایت‌ها را از قیمت گوشت قرمز طی یک ماه گذشته اعلام کرد و افزود: در بخش خدمات بیشترین شکایت‌ها از صنف مشاوران املاک و نمایشگاه‌های اتومبیل بوده است.

وی از تشکیل گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعزیرات خبر داد و گفت: در 20 مورد بازرسی انجام شده 28 فقره پرونده تشکیل شده است.

کاوندی از خرید دو دستگاه خودرو برای واحد بازرسی مجمع امور صنفی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر این صنف هشت دستگاه خودرو و دو دستگاه موتور سیکلت در اختیار دارد.

وی به وجود آمدن جو روانی مطلوب پس از استقرار اکیپ‌های واحد بازرسی مجمع امور صنفی در سطح خیابان‌ها و بازار اشاره و تصریح کرد: مراجعه به واحدهای مستقر در سطح شهر افزایش‌یافته است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان از آماده‌بودن تعاونی روستایی برای عرضه گوشت در فروشگاه‌ها خبر داد و گفت: در سه فروشگاه بزرگ شهر تجهیزاتی مانند یخچال برای تهیه و ارائه گوشت فراهم شده است.

در این جلسه گزارشی، متفاوت بودن قیمت برخی اقلام در مناطق مختلف شهر از جمله کالاهایی مانند برنج، گوشت، لاستیک ارائه و بر ضرورت پیگیری آن توسط مسئولان ذیربط تاکید شد.

انتهای پیام/73004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول