اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

مدیرکل جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری امروز در مراسمی با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش معرفی شد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در این آیین تودیع و معارفه که ظهر امروز برگزار شد، علی‌رضا کریمیان با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات حبیب نیکخو مدیرکل سابق تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، مدیرکل جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آیین در سخنانی اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا برنامه‌های این اداره‌کل را بر اساس سند تحول بنیادین و همچنین ظرفیت‌های موجود به سمت ارتقای آموزش و پرورش این استان به پیش برود.

علی‌رضا کریمیان افزود: تمام حوزه‌های آموزش و پرورش تفکیک‌ناپذیر است و حوزه‌های آموزش و پرورش باید به طور همزمان و هم‌سطح ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: از همه فرهنگیان انتظار می‎رود تا بنده را در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش استان یاری دهند تا بتوانیم در راستای ارتقای شاخص‌‌های فرهنگی این استان گام‌های مهمی برداریم.

کریمیان در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، افزود: در این سند بر خانواده و دانش‎آموزان تاکید بسیاری شده است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای داشت.

در ادامه این مراسم، حبیب نیکخو، مدیرکل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم این استان از نظر فرهنگی در سطح بالایی قرار دارند و کار کردن با این مردم نگرانی و دغدغه زیادی نمی‌خواهد.

وی با بیان درخواستی از مدیرکل جدید آموزش و پرورش این استان، افزود: رسیدگی به وضعیت دانش‌آموزان و خانواده‎های حادثه دیده از سانحه واژگونی اتوبوس دانش‏آموزان بروجنی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به این موضوع رسیدگی ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/68006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول