اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قزوین:

جاذبه ورزش را بالا ببریم/ دچار مشکلات مالی هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قزوین گفت: ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌ها جاذبه ورزش را بالا ببریم.

جاذبه ورزش را بالا ببریم/ دچار مشکلات مالی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمدصادق بابایی در جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای زیرساخت‌های ورزشی در این استان انجام شده است و از نظر نیروی انسانی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: استان قزوین جایگاه خوبی در ورزش همگانی دارد و در بیشتر رقابت‌های بین‌المللی نمایندگانی از این استان حضور دارند که این نشان‌دهنده ظرفیت‌های بالای قزوین است.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی دچار مشکلات مالی هستند، تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی، باید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم تا به نتایج مطلوبی در رقابت‌های مختلف ورزشی برسیم.

بابایی با تأکید بر توجه به پیشکسوتان ورزشی تصریح کرد: باید توجهات به پیشکسوتان بیشتر شود زیرا آنها با عشق فعالیت می‌کنند.

وی ایجاد دانشگاه علمی و کاربردی ورزش در قزوین را اقدام خوبی دانست و افزود: مربیان و ورزشکاران باید به سمت علمی شدن حرکت کنند و ایجاد این دانشگاه اقدام بسیار خوبی در همین راستا است.

انتهای پیام/77003/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول