اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

مفاهیم الگوی ایرانی اسلامی در سیستم آموزشی کشور پیاده شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: مفاهیم الگوی ایرانی اسلامی در سیستم آموزشی کشورمان پیاده شود و باید برای عملی شدن این موضوع از کارشناسان نظرخواهی شود.

مفاهیم الگوی ایرانی اسلامی در سیستم آموزشی کشور پیاده شود

محمد علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نظام آموزشی کشور ما متاسفانه متاثر از غرب است بنابراین باید برای اصلاح و ساماندهی امور مختلف آموزشی، تربیتی و ... اهتمام شود چرا که کشور ما در جهان داعیه اجرای احکام و قوانین اسلامی را دارد.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت نسل جدید باید بیشتر از سابق مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد اضافه کرد: بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب برای اجرای قوانین اسلامی در کشورمان تلاش مستمری آغاز شد ولی انتظار وجود دارد در مدارس و دانشگاه‌ها به طور کلی در مراکز تعلیم و تربیت این موضوع با جدیت بیشتری دنبال شود.

علی‌پور به اجرای طرح 6-3-3 در سال تحصیلی جاری اشاره کرد و افزود: حدود 20 سال بود که نظام آموزشی از یک شکل واحد تبعیت می‌کرد ولی امسال با صلاحدید متولیان آموزشی کشور و تصویب نمایندگان مردم در مجلس این طرح به مرحله اجرا رسید که انتظار وجود دارد نتایج موردانتظار حاصل شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه برای موفقیت‌آمیز بودن این نظام واکنش‌ها، طرح‌ها و ایده‌های مختلف مطرح می‌شود ادامه داد: همچنان بین یک عده از مسئولان و خانواده‌ها یک نوع تعلق خاطر نسبت به سیستم قبلی وجود دارد به همین دلیل پذیرفتن سیستم جدید با مشکلاتی رو‌‌به‌رو شده و موانعی ایجاد شده است.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس بر لزوم کنکاش نقاط قوت و ضعف این موضوع تاکید کرد و افزود: برای اینکه توفیق‌های مورد انتظار حاصل شود باید کارشناسان، صاحب‌نظران و مسئولان این عرصه نسبت به تکمیل و عیب‌یابی اقدام کنند تا فرزندان مردم دچار مشکلات مختلف نشوند.

وی با تاکید بر تامین امکانات، فضای آموزشی و پرسنل مورد نیاز مدارس اظهار داشت: مسئولان، آموزگاران و ...در کلاس‌های توجیهی شرکت کرده‌اند تا آمادگی لازم برای ورود به این سیستم را کسب کنند همچنین تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی باید فراهم شود.

انتهای پیام/61002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول