اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تبعیت از ولایت فقیه اصلی‌ترین توصیه شهداست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم ادامه راه شهدا گفت: با مطالعه وصیت‌نامه شهیدان می‌بینیم که دفاع از اسلام، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه اصلی‌ترین خواسته آنان است.

تبعیت از ولایت فقیه اصلی‌ترین توصیه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری ظهر امروز در مراسم یادواره 61 شهید ارتش این شهرستان که با حضور فرمانده تیپ مستقل 37 زرهی شیراز و جمعی از مسئولان استانی و محلی و خانواده‌های معظم شهدا در گچساران برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) اظهار کرد: هدف حضرت امام حسین(ع) از قیام خود اصلاح امت جد خود و احیای ارزش‌های اسلامی به ویژه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

* هدف شهدا همان هدف امام حسین(ع) بود

وی افزود: اولین حرف شهدا در وصیت‌نامه‌های خود دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و تبعیت از حضرت امام حسین(ع) و ادامه‌دهنده راه شهدای کربلا و امام راحل است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه آرامش فعلی جامعه حاصل فداکاری‌های شهدا بوده و ما تا زنده‌ایم مدیون شهدا هستیم، ادامه داد: شهدا برای حفظ کشور فداکاری و جان‌فشانی کردند و اجازه ندادند که دشمن به کشور آسیبی برساند.

صابری ابراز داشت: هدف شهدا همان هدف حضرت امام حسین(ع) بود و ما وظیفه داریم از راه و اهداف ارزشمند شهدا پیروی و دفاع کنیم.

وی با اشاره به جنگ هشت ساله ایران و عراق خاطرنشان کرد: در این جنگ همه کشورهای دنیا و نیروهای استکبار علیه ایران اسلامی متحد شدند، ولی کشور ما توانست با افتخار جنگ را به پایان برساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: جنگ ایران و عراق تنها جنگی بود که حتی یک وجب خاک از ایران جدا نشد و رزمندگان ایثارگر در این جنگ ایران توانستند با افتخار مقابل دشمنان مقاومت کرده و به خوبی از کشور خود دفاع کنند.

صابری با بیان اینکه رزمندگان ما با دست‌های خالی و با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه توانستند پیروزی‌های این جنگ را نصیب خود کنند، بیان داشت: با مرور و مطالعه بخش‌هایی از وصایای شهدا، می‌بینیم که وحدت، همدلی و دفاع از اسلام و تبعیت از ولایت فقیه از اصلی‌ترین توصیه‌های آنان به ما است.

وی با تأکید بر لزوم عملی‌ کردن توصیه‌های شهدا یادآور شد: تلاش در راستای حفظ کشور در برابر دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، از توصیه‌های مؤکد شهیدان بوده که همگان در برابر این وصیت شهدا مسئول هستیم.

صابری تصریح کرد: ادامه راه شهدا با تبعیت از آرمان‌های اسلام و ولایت فقیه محقق می‌شود تا که اجازه ندهیم دشمنان به کشور آسیب وارد کنند.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول