اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی میراث فرهنگی کرمان:

کمپ کویری شهداد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان گفت: کمپ کویری شهداد به منظور ساماندهی و انجام تعمیرات اساسی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

کمپ کویری شهداد تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی افضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی موقتی کمپ کویری شهداد اظهار داشت: این اقدام به منظور ساماندهی کپرها و آلاچیق‌ها، تعویض سیستم روشنایی، اجرای سیستم صوت و اطلاع‌رسانی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن کمپ کویری در حاشیه منطقه کلوت‌های شهداد خاطرنشان کرد: از آن جا که هر ماه‌ تعداد قابل توجهی از گردشگران در محل این کمپ اقامت می‌کنند، نصب ایستگاه‌های جمع‌آوری زباله و سمپاشی محوطه از دیگر برنامه‌های در دست اقدام در ایام تعطیلی مکان مذکور است.

افضلی با بیان اینکه بیشتر مکان‌های اقامتی کمپ کویری شهداد به صورت کپر و آلاچیق است، تصریح کرد: تجهیز کمپ به امکانات کمک‌های اولیه و لوازم اطفای حریق و کپسول‌های آتش‌نشانی از اولویت کار طرح ساماندهی کمپ است.

وی با تاکید بر اینکه طبق زمانبندی صورت گرفته کمپ کویری حداقل به مدت دو ماه تعطیل است، عنوان کرد: از تمام مدیران دفاتر خدمات مسافرتی‌، راهنمایان تور و گردشگران در‌خواست می‌شود ‌تا اطلاع بعدی از حضور و اقامت در محل کمپ خودداری کنند در غیر این صورت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان مسئولیتی در این زمینه برعهده ندارد.

انتهای پیام/80017/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول