اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مهدیشهر:

اردوهای راهیان نور پیام شهدا را به بطن جامعه می‏رساند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: همان‏گونه که حضرت زینب و امام سجاد انتقال‏دهنده پیام عاشورا بودند، اردوهای راهیان نور نیز پیام شهدا را به بطن جامعه می‏رساند.

اردوهای راهیان نور پیام شهدا را به بطن جامعه می‏رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، یحیی دین‏پرور یکشنبه‌شب در جمع دانش‏آموزان شرکت‌کننده در اردوی راهیان نور اظهار داشت: این طرح، یک کار فرهنگی بزرگ است که پیام شهدا را به نسل جدید منتقل می‌کند.

وی خطاب به حاضران بیان داشت: شما دانش‌آموزان باید بدانید که اردوهای راهیان نور تنها یک مسئله تفریحی نیست زیرا در جایی قدم می‌گذارید که قدم به قدم آن آغشته به خون شهداست.

فرمانده سپاه شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه وظیفه ماست که نسل جدید را از نزدیک با ایثارگری‏ها و رشادت‏های شهدا آشنا کنیم، افزود: حضور در مشهد شهیدان، این پیام را دارد که بتوانید آنچه را شهدا برای ما گذاشتند، استفاده کنید و در مدت حضور در آنجا بهترین بهره را ببرید.

دین‏پرور تصریح کرد: تدابیر و برنامه‌های خوبی در اردوهای راهیان نور تدارک شده که استفاده از این برنامه‌ها منوط به این است که دانش‌آموزان با مسئولان و مربیانی که همراهشان هستند، همراهی و همکاری لازم را به عمل آورند.

وی خطاب به دانش‏آموزان تصریح کرد: باید همه خود را مسئول بدانید و وظایف متقابل نسبت به همدیگر را انجام دهید تا سفر خوبی داشته باشید.

دین‏پرور ادامه داد: در این سفر، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهدیشهر برای هر دانش‌‏آموز، کارتی در نظر گرفته شده و مشخصات و ویژگی‌های شهیدی از مهدیشهر نوشته شده است و در این مسیر، شهیدی همراه هر دانش‌آموز است.

انتهای پیام/2249/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول