اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کردستان:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی است و باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشت.

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی دوشنبه‌شب در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر شاغل در کتابخانه‌های عمومی کردستان در منزل فرزند شهید حسینعلی پیشقدم، از کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم که توان و همت خود را در راستای خدمت به شهدا به کار بگیریم و کاری در خور شأن و جایگاه آنان انجام دهیم.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت به شهدا و ارج نهادن به مقام آنها محدودیتی ندارد و خدمت به آنان افتخار این انقلاب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه عزت امروز نظام و انقلاب نتیجه ایثار شهدا و فداکاری آنها است، بیان کرد: شهدا دارای جایگاه رفیعی در نزد خداوند هستند زیرا عزت و افتخار جامعه اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آنان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه است.

عطاءالله رستگار خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ  دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به اهمیت شهادت در دین مبین اسلام، تصریح کرد: شهید نزد خداوند متعال نیز از جایگاه والایی برخوردار است و خدمت به خانواده این عزیزان دارای ارزشی والا نزد پروردگار است.

در ادامه این مراسم و با حضور مدیران کل کتابخانه‌های عمومی و بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کردستان از فرزند شهید حسینعلی پیشقدم تجلیل شد.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول