اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

تمرکز فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش آبادان در مناطق آسیب‌پذیر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: مرکزیت و ثقل فعالیت‌های فرهنگی در مدارس به سوی مناطق آسیب پذیر آبادان معطوف شده است.

تمرکز فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش آبادان در مناطق آسیب‌پذیر

سیدمحمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: توجه و اهتمام ویژه به دانش‌آموزان مناطق آسیب پذیر شهرستان آبادان از جمله برنامه‌هایی است که مورد توجه مدیران و دیگر اعضای اداره آموزش و پرورش منطقه است.

وی افزود: دانش‌آموزان مناطق آسیب پذیر باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و با شناسایی مواردی از آسیب پذیری این دانش‌آموزان در راستای کاهش این معضلات و ارائه راهکارهای مناسب هرچه بیشتر قدم برداشته شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: ثقل فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و هیئت‌های عزاداری در ماه محرم به سمت و سوی مناطق آسیب پذیر شهرستان رهنمون می‌شود.

وی در همین خصوص گفت: نیاز به انجام کارهای فرهنگی و توجه بیشتر به دانش‌آموزان نخبه در همه زمینه‌ها می‌تواند راهگشایی مثبت در راه افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان و کسب عناوین مختلف فرهنگی، درسی، اجتماعی و مذهبی بین دانش‌آموزان آبادانی باشد.

مولوی بیان کرد: تشکیل هسته‌های مختلف قرآنی، جلسات بحث و گفت‌وگو با دانش‌آموزان بسیجی، برگزاری آزمون‌های درسی و علمی و برگزاری نماز جماعت در مدارس منطقه از راهکارهایی است که در همه مدارس منطقه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: مدیران، دبیران و مربیان پرورشی مدارس شهرستان آبادان با توجه و اهتمام ویژه به مناطق آسیب پذیر شهرستان در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت آموزشی و فرهنگی گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول