اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد

ویزیت رایگان بسیجیان در گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: بسیجیان این شهرستان در طول هفته بسیج در تمامی مراکز درمانی دولتی و مرکز درمانی سپاه گچساران به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

ویزیت رایگان بسیجیان در گچساران

جهانگیر انصاری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تقارن هفته بسیج امسال با ایام محرم بهترین فرصت برای بیان و تبیین نهضت عاشورا است.

وی امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از ارزش‌های اسلامی را از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری واقعه تاریخی کربلا و قیام امام حسین(ع) عنوان کرد.

*برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی در گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ابراز داشت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج امتداد عاشورا» است و در این راستا برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده که در طول این هفته اجرایی می‌شود.

انصاری گفت: امروز و در نخستین روز از هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی گچساران با حضور حدود 4 هزار بسیجی در سالن شهید بشارت این شهرستان در ساعت 12:30 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه استاندار، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و محلی نیز حضور دارند، یادآور شد: همه مردم و مسئولان بسیجی هستند و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرهنگ بسیج و اهداف بسیج در جامعه ما نهادینه شده است.

انصاری تصریح کرد: برنامه‌های هفته بسیج در گچساران با محوریت نهضت عاشورا و تبیین فرهنگ انسان‌ساز عاشورا برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست و دیدار اصناف و بازاریان با امام جمعه در زمینه بازار اسلامی و کسب روزی حلال، برگزاری آئین هفته بسیج در مدارس، فعال‌سازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت و غبارروبی گلزار شهدا را از جمله برنامه‌های هفته بسیج گچساران عنوان کرد.

انصاری ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از جانبازان بالای 70 درصد، همایش شیرخوارگان حسینی، نشست روشنگری و بصیرت‌دهی بسیجیان، برگزاری یادواره‌های شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در سطح شهرستان، همایش‌های دانشجویی و نیز تبیین اقتصاد مقاومتی با دعوت از کارشناسان و اساتید دانشگاهی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در گچساران است.

فرمانده سپاه گچساران با اشاره به تجلیل از بسیجیان نخبه و ویزیت رایگان بسیجیان به عنوان دیگر برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان ابراز داشت: بسیجیان این شهرستان در طول هفته بسیج در تمامی مراکز درمانی دولتی و مرکز درمانی سپاه گچساران به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول