اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان:

رسالت دانشجویان بسیجی مبارزه با تهدیدات مختلف دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دشتستان گفت: امروز رسالت دانشجویان بسیجی، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با تهدیدات مختلف دشمن است.

رسالت دانشجویان بسیجی مبارزه با تهدیدات مختلف دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید جواد مهدوی‌مرتضوی دوشنبه شب در نشست برنامه‌ریزی و بررسی نحوه گسترش و تنوع‌سازی حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در دانشگاه‌ها در جمع مسئولان پایگاه‌ها و مسئولان کانون نشر ارزش‌های بسیج دانشجویی در دفتر بسیج دانشجویی و قرارگاه مرکزی جهادگران سیدالشهدای شهرستان دشتستان اظهار داشت: امروز دشمن با صرف هزینه‌های هنگفت برای کمرنگ کردن فرهنگ ارزشی تلاش می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان خاطر نشان کرد: امروز رسالت دانشجویان بسیجی، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با تهدیدات مختلف دشمن است.

مهدوی‌مرتضوی زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، نشر وصیتنامه آنها و همچنین ارتباط‌گیری با ایثارگران و حفظ دستاوردهای آنها را عامل استحکام نظام دانست و افزود: تنها وجود قبور مطهر شهیدان در دانشگاه‌ها مهم نیست بلکه احساس حضور معنوی شهیدان نیز می‌تواند در روح و جان دانشجو و جامعه تأثیر مثبت خود را بگذارد و اگر دانشجویان همواره حضور شهیدان را در فضای پیرامون خود احساس کنند، می‌توانند از انحرافات و کارشکنی‌های دشمنان جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: شما دانشجویان وظیفه دارید از راه‌های مختلف مثل مطالعه برگزیده بیانات امام و رهبری در زمینه‌های اصول انقلاب، ترویج فرهنگ کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوهای راهیان نور، ساختن کلیپ و نماهنگ و چاپ بنرهایی از شهدای دانشجو در گسترش فرهنگ اصیل ارزشی اهتمام ورزید.

این مسئول بیان کرد: شما همچنین با برگزاری نمایشگاه کتاب و سی‌دی و معرفی کتاب‌ها و نرم‌افزارهای تولیدی در زمینه شهدا و دفاع مقدس، تهیه بسته‌های فرهنگی و دعوت از رزمندگان و جانبازان جبهه و جنگ و نیز برگزاری مراسمات خاطره‌گویی به مناسبت‌های مختلف، می‌توانید فضای دانشگاه‌ها را در راستای ترویج و نشر فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس توسعه و گسترش دهید.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان هدف از برگزاری آئین‌های گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را ادامه دادن سیره و راه آنان دانست و تأکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب در دانشگاه‌ها موجب استحکام نظام اسلامی و بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/2451/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول