اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

بسیجی باید در تمام عرصه‌ها پیشتاز باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: بسیجی این نیست که تفنگ به دست بگیرد و فقط جنگ کند بلکه در تمام میدان‌ها باید خودش را نشان بدهد.

بسیجی باید در تمام عرصه‌ها پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز در گردهمایی بسیجیان استان همدان اظهار داشت: یک بسیجی که مقتدایش امام علی(ع) است باید در تمام میدان‌ها حضور فاخر داشته باشد چراکه در حال حاضر که جنگ فیزیکی با دشمن نداریم فرصت طلایی است تا هر فردی که عاشق بسیج و بسیجی است در تمامی میدان‌ها بتازد و پیش برود.

وی ادامه داد: یک بسیجی در تمام زمینه‌ها از جمله تحصیلات عالی، اختراعات، اکتشافات و... باید در عالی‌ترین درجه باشد تا بتواند حرف اول را در همه عرصه‌ها بزند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: حضرت علی(ع) در تمام میدان‌ها نفر اول عالم و قهرمان‌ دعاها است و یک بسیجی تمام‌عیار در پیروی از مولایش مقتدای خود که امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) هستند را الگو قرار داده و خودش را در جامعه اثبات می‌کند.

وی یادآور شد: امروز مذهب رسمی ما مذهب امام صادق(ع) است و اگر غفلت کنیم در آینده به دلیل کم شدن جمعیت شیعه این مذهب تغییر پیدا می‌کند.

محمدی با اشاره به کم شدن جمعیت شیعه در ادامه خاطرنشان کرد: شما بسیجیان باید تلاش کنید و با تشویق و ترغیب در جامعه جمعیت شیعه را افزایش دهید.

وی به نقش بسیج در جامعه تأکید و اذعان کرد: بسیجی این نیست که تفنگ به دست بگیرد و فقط جنگ کند بلکه در تمام میدان‌ها باید خودش را نشان بدهد چرا که ما باید نگاهی به آمار و ارقام داشته باشیم و ببینیم که آمار مطالعه بسیجیان ما چقدر است چرا که در زمان کنونی زنان صهیونیسم ماهانه پنج جلد کتاب مفید مطالعه می‌‌کنند.

امام جمعه همدان یادآور شد: آیا توانستیم کتابخوانی و مطالعه را به قشر بسیج اشاعه بدهیم چرا که بزرگترین ضد انقلاب‌ها در دانشگاه‌های ما درس می‌خوانند و ذهن و فکر دانشجویان ما را به محض ورودشان آلوده می‌کنند و اینجاست که بسیجیان باید در دانشگاه‌ها نقش پررنگ خود را نشان بدهند.

وی در پایان سخنانش گفت: شما بسیجیان باید پوشش اسلامی را در بین مردان و زنان بسازید و نگذارید تا انواع پوشش‌های غیر اسلامی در جامعه اشاعه پیدا کند.

انتهای پیام/89007/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول