اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته بسیج

145برنامه در شهرستان سقز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز از برگزاری 145برنامه تا پایان هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان خبر داد.

145برنامه در شهرستان سقز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری در جلسه گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را، هفته بزرگداشت جانفشانی، ایثار و پایمردی دلیرمردانی عنوان کرد که در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی بسیج را یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) خواند و گفت: بسیج فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است و ثمره هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان باایمان، تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

وی با بیان اینکه یکی از حیاتی‌ترین وظایف بسیج، حفظ امنیت کشور است تصریح کرد: شرکت پرشور در جنگ تحمیلی، نمونه برجسته‌ای از حضور موفق بسیج در صحنه امنیت ملی بود و موجب شد تا این نهاد مردمی یکی از مقتدرترین ارتش‌های دنیا باشد.

فخری در ادامه تصریح کرد: بسیج تنها در حوزه نظامی فعالیت ندارد بلکه بسیج در حوزه‌های اقتصاد، خدمات‌رسانی، علمی و سایر بخش‌ها نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

فرماندار شهرستان سقز تاکید کرد: در راستای بزرگداشت بسیج هر کاری می‌توانید انجام دهید تا پیام بسیج به خوبی منتقل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سقز هم در این جلسه محوریت برنامه‌های امسال هفته بسیج را مبتنی بر حضور همه اقشار مردم در آن اعلام کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی اجرا می‌شود که شاخص‌ترین آن غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و رزمایش بزرگ 2 هزار و 500 نفری بسیجیان است.

عین‌الله نریمانی در ادامه به جایگاه بسیج در تمامی عرصه‌های جامعه اشاره کرد و با برشمردن ویژگی‌های بارز بسیجیان، استقلال کشور را مدیون از خود گذشتگی آنان دانست.

وی با گرامیداشت این ایام، ضمن تاکید بر لزوم تقویت تفکر بسیجی در ابعاد مختلف جامعه، خواستار همکاری تمامی ادارات در این زمینه شدند.

نریمانی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری صبحگاه‌ مشترک، سرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم شهرستان از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/79010/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول