اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران 25 آذر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران از برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران در 25 آذر خبر داد.

مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران 25 آذر برگزار می‌شود

رستم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه نوبت اول مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران در تاریخ 27 آبان به دلیل حد نصاب نرسیدن برگزار نشد، اظهار داشت: نوبت دوم مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران در روز 25 آذر ماه راس ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام ساری برگزار می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه نوبت دوم مجمع عمومی برای انتخاب اعضای هیئت مدیره تشکیل می‌شود، ابراز داشت: براساس اساسنامه جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کسانی در این انتخابات می‌توانند کاندیدا شوند که دارای شرایط مندرج در اساسنامه باشند.

دهقان در این باره گفت: دو نفر از مدیران مسئول نشریات محلی با یک نفر عضو علی‌البدل، سه نفر از روزنامه‌نگاران مطبوعات محلی با یک نفر عضو علی‌البدل، یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها با یک نفر عضو علی‌البدل، دو بازرس اصلی و یک علی‌البدل در این مجمع به عنوان اعضای خانه مطبوعات انتخاب می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه طبق اساسنامه روزنامه‌نگاران باید خبرنگار، دبیر گروه، معاون دبیر گروه، معاون سردبیر، عضو شورای سردبیری و سردبیر باشند، بیان داشت: زمان ثبت‌نام دوباره کاندیدا نیز از 30 آبان تا شش آذر تمدید شده است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه تمامی اعضا در زمان ثبت نام باید حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی باشند، اظهار داشت: کاندیداها باید حداقل 30 سال سن و شرایط عمومی عضویت خانه مطبوعات را براساس اساسنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بررسی پرونده‌ها توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان از تاریخ هفت تا 15 آذر انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: در زمان ثبت‌نام ارائه فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی و معرفی‌نامه از نشریه ضروری است.

دهقان با اشاره به اینکه در این مجمع گزارش هیئت مدیره، گزارش مالی و ترازنامه، گزارش بازرسان، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره دوره پنجم، انتخاب بازرسان اصلی و علی‌البدل از دستورات جلسه است، گفت: بر طبق اساسنامه هر یک از اعضا که قادر به شرکت در این مجمع نیستند، می‌توانند تنها یک نفر را برای حضور در جلسه وکالت دهند.

این مسئول در پایان متذکر شد: وکالت‌ نامه‌ها باید 24 ساعت قبل از مجمع عمومی، به خانه مطبوعات مازندران ارائه شود.

انتهای پیام/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول