اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تنویر افکار عمومی

نشست مطبوعاتی استاندار ایلام به زودی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام گفت: سفرهای شهرستانی استاندار جدید ایلام از فردا به مقصد ‌ملکشاهی شروع می‌شود و پس از آن وی نشست مطبوعاتی خواهد داشت.

نشست مطبوعاتی استاندار ایلام به زودی برگزار می‌شود

فرشته سنجیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: سفرهای دوره‌ای استاندار جدید ایلام از فردا سه‌شنبه شروع شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پس از آن و در نخستین فرصت نشست مطبوعاتی استاندار جدید ایلام با اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌های فعال استان ایلام برگزار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: زمان و مکان دقیق این نشست به زودی از طریق رسانه‌های فعال استان ایلام اطلاع‌رسانی خواهد شد و اصحاب مطبوعات و رسانه‌ها در جریان قرار خواهند گرفت.

سنجیده تصریح کرد: طی روزهای اخیر بسیاری از اصحاب رسانه و مطبوعات استان با روابط عمومی استانداری ایلام تماس گرفته و خواستار دیدار با استاندار جدید ایلام و انجام نخستین مصاحبه با وی شدند.

سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام گفت: بر این اساس به زودی و ظرف هفته آتی نخستین نشست مطبوعاتی استاندار جدید ایلام با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پس از دقایقی از انتصاب محمود عباس‌زاده مشگینی به عنوان استاندار ایلام، خبرنگار حوزه سیاسی خبرگزاری فارس در ایلام با استاندار جدید ایلام تماس تلفنی گرفته و ضمن تبریک مسئولیت جدید خواستار مصاحبه با وی شد.

دکتر عباس‌زاده مشگینی در پاسخ به خبرنگار فارس در ایلام ضمن تقدیر از تلاش‌های خبرگزاری فارس با اشاره به سوابق مطبوعاتی و رسانه‌ای خود گفت: با حضور در ایلام و پس از معارفه رسمی در نخستین فرصت زمینه برگزاری مصاحبه را فراهم خواهم کرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول