اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مطبوعات نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد وفاق و همدلی ملی دارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات یکی از سرمایه‌های اجتماعی هستند که بستر خوبی را برای کارگزاران نظام اسلامی برای خدمت به مردم فراهم کرده‌اند.

مطبوعات نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد وفاق و همدلی ملی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در دیدار مدیران مسئول مطبوعات استان، رسانه‌ها و مطبوعات را حلقه واسط مسئولان و مردم ذکر کرد و افزود: اعتماد مردم به خدمت‌گزاران خود در نظام اسلامی یک امر اتفاقی نیست و عوامل متعددی در جلب این اعتماد نقش دارند که یکی از مهم‌ترین آنها اصحاب رسانه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه در باور و رفتار مردم تاثیرگذار هستند، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها و مطبوعات در ایجاد وفاق و همدلی ملی، امیدواری جامعه به آینده و پشتیبانی مردم از اقدامات خدمت‌گزاران تعیین‌کننده است.

نصرتی با اشاره به هجمه رسانه‌ای دشمن علیه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و برای دسترسی به اهداف خود به هر خیانت و ناجوانمردی که لازم بداند دست می‌زند.

وی افزود: باور دشمن این است که هدف وسیله را توجیه می‌کند و به همین دلیل رسانه‌های دشمن به راحتی دروغ می‌گویند و واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند.

نصرتی ادامه داد: در مقابله با این توطئه‌های دشمنان، رسانه‌های کشور نقش بسیار مهمی دارند به ویژه اینکه باور ما غیر از باورهای دشمنان است و برای رسیدن به هدف مجاز به هر کاری نیستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در موضوع زلزله ارسباران اظهار داشت: ما ادعا نداریم که در روند امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده هیچ نقصی وجود ندارد اما این نقص‌ها نباید موجب ناامیدی مردم و سوءاستفاده دشمنان شود.

وی افزود: دشمن در اوج نامردی، تمام اقدامات دولت را کوچک و بی‌اهمیت جلوه می‌دهد که این امر موجب بی‌اعتمادی مردم و گسست وفاق و همدلی ملی می‌شود.

نصرتی خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان باید با اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع از اقدامات دولت در مناطق زلزله‌زده مردم را به آینده‌ای روشن امیدوار کنند.

در این جلسه علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز نقش رسانه‌ها را در آگاه‌سازی مردم بسیار مهم عنوان کرد و حضور فعالانه مطبوعات در امر اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دولت در مناطق زلزله‌زده را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول